Augustibebis 2012
Vi "hånglar" inte då ofta längre, men kärleken är så mkt större och starkare.
Grinvarning! Precis så är det!
Hej underbaringar!
Jloow: jag hoppas det går bra för er! Jobbigt med såna kansken, speciellt i erat läge!
Jag har just fått tummen upp för amningen, känner mig som värsta hjältinnan!
Köpte purelan nu också och fick lite tips om grepp och hur jag ska reglera det. Vi ska på hemgångsinfo vid halv sju för det såg lovande ut att åka hem i morgon. Känns skönt faktiskt, längtar efter andra möbler att sitta i än sängar. ![]()
Hej på er! Fjättrad vid dotra som inte gör mycket annat än äter.
längtar tills vi har en ministund att gå ut, har inte varit utomhus, mer än till bilen, sen i lördags förmiddag.
Jag vet inte om jag skrev det innan, men Lily föddes på vår tvåårsdag.
Och hon jamar! Låter verkligen som en liten kattunge.
Jag hoppas ni alla mår bra under diverse omständigheter.
Oj, låter som det är en massa bebisar på g!
Här spenderades natt nummer tre med så mycket tårar att det såg ut som jag fått stryk när jag vaknade i morse. Sen ringde Dolly Parton och undrade om hon kunde få tillbaka sina bröst... Fy så jobbigt det är när brösten är stenhårda! Lil verkar dock nöjd med utbudet, klunkar på i tio min, sover sen i 3-4 timmar. Förutom under natten då, då hon åt varje timme. Hur som helst överlevbart!
Sambon har det svårt utan cigaretterna vilket verkligen inte är någon bra kombo med min extrema känslighet just nu. Vad göra?
Grattis naimis!!! ![]()
Spännande med alla bebisar!!!
Jag har en oskön släng av baby blues, och eftersom jag har ett förflutet med depressioner oroar det mig.
speciellt kvällarna är jobbiga, under dagen känns det mesta lätt som en plätt!
Jag har en väldigt futtig bebis, vilket hon gärna får vara, men hon blir lite sur när det forsar mjölk och hon är proppmätt, så när kan man börja med napp? Sen tänker jag också hur sjutton får man nappen att sitta kvar?!
är det något som sugna bebbar bara kan eller krävs det lite jobb och övning?
*tuttig
Tack, ni är bäst!!!
Vi har idag varit tillbaka på bb för lite uppföljning och sambon fick sin osäkerhet ang. Flaskmatning och napp mm stillad. Således har vi inhandlat bröstpump och napp.
barnmorskan som tog emot oss var underbar, sa att det viktigaste var att det känna rätt för mig och oss; barnet får ju i sig mat i vilket fall. Skönt! Ska alltså prova att pumpa ur då Lil har ett sånt litet tag om bröstet och så kanske vi ger lite ersättning som tillägg om det behövs. Känner mig så lättad!