Linköping maj/juni 2012
Vilket underbart väder ute idag
. Jag och sambon har haft en lugn morgon, ätit frukost länge och spelat lite kort. Nu ska vi klä på oss och gå till stan och fixa lite ärenden. I eftermiddag ska jag fika med 2 kompisar på stan, hoppas att vi kan sitta ute. Ikväll ska vi hem till en annan kompis och äta smörgåstårta, hon fyller år imorgon så det blir lite firande, trevligt.
Imorgon kör vi en sväng till Huskvarna, ska hälsa på svärföräldrarna en sväng, trevligt.
Ser fram emot fika på tisdag, för min del spelar det ingen roll om vi tar Espresso House på Trädgårdstorget eller Babettes, vad tycker ni andra? Är det fint väder är det kanske skönt att sitta ute och då är väl Espresso House bättre eller?
Jag har nu lånat lillasysters TENS-apparat men har än så länge inte testat, bruksanvisningen var lite otydlig så jag ska kolla med henne hur hon använde den. Hon hade nytta av sin ungefär 1 timme under värkarbetet så jag hoppas att jag också ska gilla det, ska testa nu innan så man vet hur det känns.
Nu hojtar sambon att han vill att vi ska gå ut så jag ska rusa....Ha en bra dag allihopa
. Vad passar er bäst, en eftermiddag mitt i veckan eller en helg?