Linköping maj/juni 2012
Åh, kul med filt franed, hoppas du blir nöjd till slut. Du får kanske försöka lägga ribban på en lagom nivå så att du kan bli nöjd :)
Jag har knapp sovit i natt heller, fått nån konstig värk i ryggen som jag inte haft tidigare. Tror tyvärr inte det beror på att Knytet är på G utan snarare att det beror på att jag legat på samma sätt i typ 4 månader och det nu börjar slita på ryggen. När jag vid halv fem-tiden varit uppe på toa var det totalt omöjligt att somna om, mannen vaknade och var underbar och gav mig lite massage/taktil massage trots att han skulle upp och jobba idag, tror jag har världens bästa man
. Efter lite massage lyckades jag faktiskt somna om och sen satte han sin väckarklocka en kvart tidigare än han skulle och jag fick återigen lite massage, längtar till ikväll när han kommer hem för då blir det nog mer massage 
Igår hämtade jag vår nya videokamera, batteriet är snart laddat och sen ska jag provfilma lite. Vi har nu köpt oss en ny bättre digitalkamera och en videokamera så nu är vi redo för Knytets ankomst.
Tycker att franeds idé om att bestämma en tid typ varannan vecka och de som kan ses då. Vi får hoppas att det soliga vädret kommer tillbaka men med lite mildare temperatur under sommaren, då är det mycket enklare att träffas och hitta på saker, då kan man vara ute.
Nej, dags att ta tag i dagen, ska få i mig nåt att äta och sen ska jag försöka ta en promenad trots den onda ryggen. Idag har jag inga planer mer än att jag och mannen ska kolla lite på ringar igen efter jobbet (om vi hinner, han skulle visst fika med en kompis lite senare).
Vi hörs och ses!!!
. Nu märker jag hur bortskämd jag varit hela graviditeten som sovit gott och inte haft ont nånstans. Är glad att jag inte ska jobba faktiskt, nu kan jag ta allt i min egen takt och vila om jag blir trött. Igår sov jag 2 timmar på eftermiddagen, har svårt att tillåta mig det för jag tycker alltid att det finns annat jag "borde" göra. Men nu känner jag att jag behöver vila OM Knytet bestämmer sig för att komma snart.
Jag och mannen var ute och gick runt Stångån nu på förmiddagen, om man bortsåg från att det är väldigt grönt på träden och buskarna kunde man nästan tro att det är höst. Jag vill ha tillbaka lite värme, får hoppas att den kommer snart.