Linköping maj/juni 2012
Javli, hoppas att Linnea är av med febern idag, det är ju inte speciellt ovanligt att de får feber efter vaccination. Frida ska få sina sprutor 7 september så det är ju ett tag till dess.
Nu sitter jag i soffan med Frida i sjalen och datorn i knät och kollar på finalen i fotboll för herrar, Daniel sitter bredvid och skär grönsaker till kvällens tacomiddag, en kompis kommer över och käkar och sen kanske det blir film, OS eller spel. För min del blir det nog tidig kväll tillsammans med Frida :)
Jag har börjat sjunga en del för Frida på sista tiden och hon gillar det oftast och jag får stora leenden, kul och det stärker mitt självförtroende som sångerska (har inte den bästa sångrösten direkt). Just nu gillar hon "En elefant balanserade..." väldigt mycket, kul.
Vad säger ni om att ses i veckan? Jag tror jag kan alla dagar men föreslår picknick torsdag eftermiddag, vad säger ni andra om det?
Nu ska jag fixa några andra grejer innan kompisen kommer. Vi väntar dessutom på leverans av en byrå som vi har köpt, börjar få ont om plats för Fridas kläder så nu har vi köpt en begagnad som vi ska få hemkörd ikväll.
Ha en skön lördag kväll allihopa och ni som är ute och reser vet inte om ni läser men hoppas att ni har det riktigt bra!!!

)