julklappar till 3-åring-vad ska ni ge?
Jag har en 3 -årig pojke och jag vet inte vad jag ska köpa till honom som julklapp.
Vad leker era 3-4 åringar med?
Vad ska ni köpa?
Vore kul att få lite tips...
Jag har en 3 -årig pojke och jag vet inte vad jag ska köpa till honom som julklapp.
Vad leker era 3-4 åringar med?
Vad ska ni köpa?
Vore kul att få lite tips...
Leklera. Det är det enda "pyssliga" min grabb tycker om, skall köpa "fiskarspel" till honom med, det tror jag att han skulle gilla.
Sen lite lego och en rymdraket till hans Buzz ( badskums flaska från Lindex=) )
Sonen ska få en snowracer, filmen Bilar 2, och sen blir det väl en massa småsaker. Grävmaskiner och andra maskiner av olika slag. Pussel och böcker. Kanske bokstavsmagneter.
Här blir det till 3-åringen en snowracer, några leksaksbilar, pussel, en leksaksgitarr + mikrofon, smurfhus med smurfar, en robot, ett par böcker.
En keyboard ska mitt barn få.
Lajkie - hehe, sonen fick förra julen (då han var 2) en leksaksdammsugare som brummar o suger svagt. Han älskar den o använder den fortfarande flitigt VARJE vecka när pappa dammsuger huset. :) mycket välanvänd leksak även som 3åring. :)
Idag köpte jag julklappar till sonen. Blev en babydocka med nappar, blöjor mm + massa kläder. Blir nog även en barnvagn till den. Sonen får syskon i mars o tyckte detta var en bra träna-på-present. :) sen blev det pussel o en kulbana!
Till sonen som blir 4 om en månad har vi köpt: Duplo läkarklinik(med diverse gubbar,ambulans och annat),barnbok om hur grävmaskiner fungerar, en Duplo polismotorcykel med gubbe till.
Min dotter är 3,5 år.
Mor- och farföräldrar köper lego, snowracer och så blir det säkert en del kläder.
Av oss får hon pyssleböcker, pärlpyssel och utklädniingskläder. Hon har önskat sig riddar- och sjörövarkläder.
Annat på önskelistan är bilar och hästar och en riktig raket att åka till rymden med...
En julklapp som uppskattats av alla våra barn är twistcar. Den är lika rolig om de är 2 år eller om de är 10 år. Och den klarar 100 kg så det är bara att ta en provtur eller köra tillsammans med de små i knät. Jättehärlig känsla att köra.
+ Stoort paket
+ Leksak som de inte sett förut
+ De växer inte ifrån den i första taget
+ Går inte sönder
- Kan behövas flera om man har flera barn
Om ni inte sett den måste ni kolla filmen på www.twistcar.se
Åh en sån bil såg ju grymt rolig ut! Den får nog lillgrabben få nästa jul!