Fenina skrev 2011-12-28 16:11:45 följande:
Du skriver att du vill veta vad hon går igång på - förmodligen tänder hon på dig när du dominerar henne.
Är det verkligen så? Jag hade förhoppningen att det handlade om att hon tände på att jag blev uppphetsad av det - att det var min egen fucking world. Jag vill att hon skall tända på my mind, inte på mig! Det måste ju ändå vara därför som så många vill att man berättar "vad man vill göra med dem".
Att få känna sig undergiven och kuvad kan vara en väldigt befriande känsla.
Jo, det kan jag kanske förstå. Men för det första måste det ju vara omväxling i det, annars är det ju inte rättvist. Då blir det bara urtrist. Sedan är ju frågan på vilket sätt. Jag fantiserar ofta om att bara totalt bli en kvinnans föremål antingen genom att jag tar hand om henne på hennes villkor (den snälla varianten) eller i ett "oralt förhållande" eller så är en återkommande fantasi att jag är gift med henne och att hon dödar mig för att få ut pengar från försäkringsbolaget. Så det är väl bara något liknande som tar sig andra uttryck i mina fantasier.
Att sätta på sig sexiga kläder och retas till max och hindra en man från att komma till och egga honom - därefter låta det slå över i att han frustrerat tar ut sin kåthet över en är ju ett ganska givande sätt för båda parter.
För många är det uppenbarligen så. Inte för mig. Då måste ju någonting ha gjort mig riktigt upphetsad först. Och det som jag vill skall göra mig upphetsad är såklart hennes fantasier och hur hon tänker. För mig handlar detta om saker som blir mer och mer synliga ju mer upphetsad jag är. Men om jag inte är kåt så vill jag ju bli eggad på något vis först och när jag är i det initialskedet så är jag intresserad av smekningar, kramar och varma leenden istället.
Att dominera betyder ju långt ifrån att man ligger och tar för sig av kvinnan i en tråkig missionär rätt och slätt.
Haha, men det är ju det jag vill som man. Det är så jag föreställer mig det. Under större delen lägger jag allt på hennes tillfredsställelse, men sen vill jag komma i henne och släppa allting, tänka agressiva tankar - kommunicera fram dem och att hon är en del av det för att till sist smeka och slicka henne länge tills hon kommer.
Just det här att känna att ens man är så kåt att han inte vet var han ska ta vägen är - tro det eller ej - väldigt upphetsande.
Men om jag skall var så upphetsad så måste jag ju ha blivit det av någonting, eller hur? Och då måste det ju antingen vara mina tankar, något som eggat mig eller your mind. Och är inte du riktigt kåt redan från början varför skall jag då bli det? Det är ju inte kul liksom.
Sen har du ju de olika rollspelen som det kan slå över i - slynan som blir uppläxad, den fina lilla flickan som blir omhändertagen - det öppnar upp för så mycket mer i sängen.
Och det är just dessa konstiga stereotyper som gör mig så illa till mods. Det finns en uppsjö av färdiga mallar ute nätet!! Jag avskyr den formen av rollspel. Det är alldeles för stereotypt och enkelspårigt för mig. Om vi vänder på rollerna då vad skall jag bli då? Det är just detta att man läser om detta på nätet och att vara och varannan vill det utan att det verkar vara någon variation på det, som stör mig. Har folk ingen egen fantasi?
Jag skulle t.ex. tycka det var oerhört upphetsande om en kvinna berättade att hon lurat sin före detta man på en stor summa pengar genom ett bedrägeri. DET hade fått igång mig och fått mig att hålla fast henne, pussa henne, le mot henne och säga saker som "Oooo, du var mig en slyna". Jag går igång på Reality och på det förbjudna. Att det är vår egen hemlighet och att jag faktiskt då uttrycker mitt gillande.
Dualismen är väl det som gör sex så intressant. Makt och kontroll och ömsinthet, varma leenden och kramar osv.