Vad betyder dominans?
Hur kommer det sig att så många kvinnor går i gång på att bli dominerade? Och ... vad menar ni/de egentligen? Det finns många tjejer på sexsajter som säger att de vill att en kille/man skall tala om för de vad de skall göra eller vad de vill göra "med dem". Undrar bara vad jag som man skulle få ut av det. En gång skickade jag ett meddelande på en sajt och undrade vad hon ville prata om och fick "Bara snusk just nu" till svar. Men jag var ju inte alls på det humöret och var trött och ville sova. Men det här verkar vara signifikant. Jag kanske inte är kåt från början utan vill möta någon annans värld för då kan det genast bli väldigt spännande, även om det inte var det från början. Men varför tycks det vara mannen som jämt skall förväntas ta på sig "den tändande rollen"? Vore det inte trevligast om man kunde mötas någonstans??
Men skillnaden är den att jag skulle inte vilja att kvinnan talar om vad hon vill göra med mig, utan hur hon resonerar och tänker sexuellt. Sen ingår ju makt och erotisk energi för mig och då kan ju dominans ingå på mitt eget vis. Men det är ju på andra vis än folk ... Förstår inte den här världen! Suck.
O, jo, förresten ... så såg jag en annons av en tjej som sålde camsex. Jag är inte intresserad av att köpa, men är väldigt nyfiken på vad som ingår i paketet så att säga. Och då fanns just detta att man har möjlighet att styra!! Jag hajar inte. Vadå styra? Jag är väl för sjutton intresserad av att veta hur hon fungerar och vad hon går igång på - hennes värld!