fula bebisar
Alla som fått barn säger alltid "titta vad söt hon/hanär gulleplutt" och sen ligger där världens fulaste unge,håll med att ni varit med om det,man ljuger för att intee såra nån.
Alla som fått barn säger alltid "titta vad söt hon/hanär gulleplutt" och sen ligger där världens fulaste unge,håll med att ni varit med om det,man ljuger för att intee såra nån.
viseversa, kan lägga in kort, fast nu är de inte bebisar längre, den yngsta har redan hunnit bli närmare 3 år!
Nä alla barn kanske inte är det vackraste man sett. min kusins barn har en lite för stor näsa. Sa lite i stil med vad roligt att han fick gammelmorfars näsa. Hoppas hon inte tänkte på vad sin bror sa när han var liten om att morfar hade en neandertalarnäsa
Sitt eget lär man sig och bortse lite ifrån. Men överlag tycker jag bebisar ser bättre ut när de är några månader gamla.
Ja visst älskar man dem! Jag fattade inte att hon inte var världens vackraste barn som nyfödd förrän hon var ett och då såg jag korten...
Ja hon är supersöt!
som sagt var bara första månaden typ hon var en rumpnisse!
Min man tycker att vår yngsta liknar Dobby i Harry Potter.......
Ja jag har då aldrig sagt till någon att åh vilken söt bebis jag har . Då är det mer främmande personer som har sagt det när de har fått syn på mina bebisar.
Och jag vet att de inte har varit fula. ja förrutom den mellersta som föddes 3 månader för tidigt, men då kom det ju inte främmande personer och glodde på honom. Men när han var som en normal bebis då var han söt.