• carita02

fula bebisar

Alla som fått barn säger alltid "titta vad söt hon/hanär gulleplutt" och sen ligger där världens fulaste unge,håll med att ni varit med om det,man ljuger för att intee såra nån.

• Svar på tråden fula bebisar
  • viseversa
    Stampan skrev 2011-12-31 22:31:03 följande:
    Tack tack! men där hade hon vuxit till sig, första månaden var hon inte särskilt vacker!
    Äh jag tror du överdriver=) Få nyfödda barn är vackra som älvor. skrynkliga torra knyten med finnar i ansiktet är sällan vackra. men man älskar dom iallafall såklart!
  • Equal

viseversa, kan lägga in kort, fast nu är de inte bebisar längre, den yngsta har redan hunnit bli närmare 3 år!

• Anonym

Nä alla barn kanske inte är det vackraste man sett. min kusins barn har en lite för stor näsa. Sa lite i stil med vad roligt att han fick gammelmorfars näsa. Hoppas hon inte tänkte på vad sin bror sa när han var liten om att morfar hade en neandertalarnäsaOskyldig

Sitt eget lär man sig och bortse lite ifrån. Men överlag tycker jag bebisar ser bättre ut när de är några månader gamla.

• Stampan

Ja visst älskar man dem! Jag fattade inte att hon inte var världens vackraste barn som nyfödd förrän hon var ett och då såg jag korten...

• Kaf Ha Ya Ain Sad
    Stampan skrev 2011-12-31 22:36:57 följande:
    Ja visst älskar man dem! Jag fattade inte att hon inte var världens vackraste barn som nyfödd förrän hon var ett och då såg jag korten...
    Kikade in hos dig för att se din prinsessa. Hon är mycket sött. Såna små blåa ögon med en oskyldig blick helt otroligt. 
  • Stampan

Ja hon är supersöt! som sagt var bara första månaden typ hon var en rumpnisse!

• Kaf Ha Ya Ain Sad
    Stampan skrev 2012-01-01 00:35:02 följande:
    Ja hon är supersöt! som sagt var bara första månaden typ hon var en rumpnisse!
    Så tror de flesta föräldrar och man undrar vem är bebisen lik men sen vänder det helt och bebisen blir bara sötare och sötare.  När vår minsta (12 mån) föddes undrade jag varifrån hon fick små ögon. Alla i familjen har stora bruka ögon. Nu när hon är ett år har ögonen blivit större på något vis
  • seriousally
    viseversa skrev 2011-12-31 22:15:00 följande:
    ha ha hur ser man läskig ut som bebis?
    Har man fobi för barn som jag har så ser alla barn läskiga ut.....kan va söta på bild...men inte i verkligheten brrr :-P
  • Thalis

Min man tycker att vår yngsta liknar Dobby i Harry Potter.......

Mamma till A, A, A och V.
  • Snöviolen

Ja  jag har då aldrig sagt till någon att åh vilken söt bebis jag har . Då är det mer främmande personer som  har sagt det när de har fått syn på mina bebisar.
    Och jag vet att de inte har varit fula. ja förrutom den mellersta som föddes 3 månader för tidigt, men då kom det ju inte främmande personer och glodde på honom.  Men när han var som en normal bebis då var han söt.

Svar på tråden fula bebisar