fula bebisar
Alla som fått barn säger alltid "titta vad söt hon/hanär gulleplutt" och sen ligger där världens fulaste unge,håll med att ni varit med om det,man ljuger för att intee såra nån.
Alla som fått barn säger alltid "titta vad söt hon/hanär gulleplutt" och sen ligger där världens fulaste unge,håll med att ni varit med om det,man ljuger för att intee såra nån.
När yngsta föddes blev jag först besviken för hon var så ful. Hemskt. Båda barnen innan tyckte jag var världens sötaste bebisar från första sekunden. Yngsta var ett dygn gammal innan hon blev världens sötaste bebis.
Tittar jag tillbaka på foton ser dom högst ordinära ut alla tre men man ska väl tycka att det egna barnet är det vackraste som finns, det hör väl till!
Jag tycker bebisar med hår brukar vara väldigt fula, det är kanske för mina egna sett ut som bowlingklot.
Han såg riktigt konstig ut, inte särskilt söt och hela nederdelen av ansiktet var en mun. Lite the joker över det hela!
Jag har inga barn själv än men har sett 1 pojkbebis som sett helt perfekt ut, som faktiskt var ruskigt söt sen 1 minuten. Näsan, pannan, munnen, kinder etc allt satt på plats. Bruna mörka ögon, väldigt fin var han
Han har växt i utseendet, jättesöt kille nu!
Min dotter var bara en stor näsa känns det som, därav rumpnisse!
det var för 2-3 år sedan jag hörde detta på gymmet:
två tanter sitter och slöar och pratar...
Jag var och hälsade på min dotter igår som fått en son. och vet du? det var den fulaste ungen jag har sett!!
jag trodde jag skulle garva ihjäl mig!
Tack tack!
men där hade hon vuxit till sig, första månaden var hon inte särskilt vacker!