fula bebisar
Alla som fått barn säger alltid "titta vad söt hon/hanär gulleplutt" och sen ligger där världens fulaste unge,håll med att ni varit med om det,man ljuger för att intee såra nån.
Alla som fått barn säger alltid "titta vad söt hon/hanär gulleplutt" och sen ligger där världens fulaste unge,håll med att ni varit med om det,man ljuger för att intee såra nån.
Jag tycker att alla barn är söta. Och när de växter upp blir de fula.
Det finns en hel del bebisar som inte är söta ett endaste dugg! Min yngsta dotter såg inte mycket ut för världen som bebis haha, hon såg verkligen lustig ut!
Men lika älskad för det förstås!
Nej, alla barn är verkligen inte söta, men jag tycker ju inte alla vuxna är attraktiva heller :)
När min mamma såg min dotter när hon var några timmar gammal sa hon bara oj vad hon ser nybakad ut... När hon gick ut sa hon till sin man besviket " men hon var ju inte söt ju"... Jag trodde jag fått världens vackraste barn men ser man efter på korten nu så såg hon ut som en rumpnisse!
Däremot har jag en kompis som fick barnsäkra mig och den bebisen gav mig obehagskänslor som nyfödd. Vet inte om det var för att jag var ny mamma men jag klarade inte av att hålla honom, han såg rent ut sagt läskig ut.
Skulle vara fick barn nära mig, bara några veckor ifrån. Inte barnsäkra...