• carita02

fula bebisar

Alla som fått barn säger alltid "titta vad söt hon/hanär gulleplutt" och sen ligger där världens fulaste unge,håll med att ni varit med om det,man ljuger för att intee såra nån.

• Svar på tråden fula bebisar
  • Equal

Det finns en hel del bebisar som inte är söta ett endaste dugg! Min yngsta dotter såg inte mycket ut för världen som bebis haha, hon såg verkligen lustig ut!

Men lika älskad för det förstås!

• viseversa
    Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2011-12-31 22:02:26 följande:
    Jag tycker att alla barn är söta. Och när de växter upp blir de fula. 
    Nja estetiskt söta kan jag inte hålla med om att alla ungar är. men alla har absolut sin charm=)
  • viseversa
    Equal skrev 2011-12-31 22:02:57 följande:
    Det finns en hel del bebisar som inte är söta ett endaste dugg! Min yngsta dotter såg inte mycket ut för världen som bebis haha, hon såg verkligen lustig ut!

Men lika älskad för det förstås!
    Ah skulle ju kolla på dina fina ungar men tomt i galleriet var det minsann=)
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    viseversa skrev 2011-12-31 22:03:36 följande:
    Nja estetiskt söta kan jag inte hålla med om att alla ungar är. men alla har absolut sin charm=)
    Enligt mig finns inget finare/sötare i denna värld än bebisar. Bara att se på deras små ögon förgyller min dag.
  • viseversa
    Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2011-12-31 22:06:45 följande:
    Enligt mig finns inget finare/sötare i denna värld än bebisar. Bara att se på deras små ögon förgyller min dag.
  • Momalicious

Nej, alla barn är verkligen inte söta, men jag tycker ju inte alla vuxna är attraktiva heller :)

• viseversa
    Momalicious skrev 2011-12-31 22:08:24 följande:
    Nej, alla barn är verkligen inte söta, men jag tycker ju inte alla vuxna är attraktiva heller :)
    Nej guud nej. Men så får man ju inte säga. Men det är faktiskt inte ofta jag ser väldigt fula människor. Som sagt dom flesta har något tilltalande. Men häromdagen såg jag faktiskt en man som rätt och slätt var riktigt ful. Men han hade säkert ett vackert inre=).

Kan säga att jag själv är inte speciellt snygg jag heller. men jag är glad ändå=). jag har iallafall fina barn(även fast en av dom ser ut som en liten farbror) och en sjukt underbar man så vad har jag att klaga på? 
  • Stampan

När min mamma såg min dotter när hon var några timmar gammal sa hon bara oj vad hon ser nybakad ut... När hon gick ut sa hon till sin man besviket " men hon var ju inte söt ju"... Jag trodde jag fått världens vackraste barn men ser man efter på korten nu så såg hon ut som en rumpnisse!

Däremot har jag en kompis som fick barnsäkra mig och den bebisen gav mig obehagskänslor som nyfödd. Vet inte om det var för att jag var ny mamma men jag klarade inte av att hålla honom, han såg rent ut sagt läskig ut.

• Stampan

Skulle vara fick barn nära mig, bara några veckor ifrån. Inte barnsäkra...

Svar på tråden fula bebisar