• carita02

fula bebisar

Alla som fått barn säger alltid "titta vad söt hon/hanär gulleplutt" och sen ligger där världens fulaste unge,håll med att ni varit med om det,man ljuger för att intee såra nån.

• Svar på tråden fula bebisar
  • Pinkflower880

Nyfödda bebisar är fula. Men som förälder är din bebis det vackraste som finns. Oavsett hur platta näsor och skrynklig hud den har! :D

• Kikkis

Jag tycker inte några nyfödda barn är särskilt vackra, inte ens mina egna (har 2 st), men det hör väl till god ton/uppfostran att säga så till föräldrarna antar jag :)

Kanske i år!!
  • viseversa
    Equal skrev 2011-12-31 22:34:15 följande:
    viseversa, kan lägga in kort, fast nu är de inte bebisar längre, den yngsta har redan hunnit bli närmare 3 år!
    Jaa gärna=)
  • Anonym (lik pappa)

en vän till mig fick barn med en läskig man, de separerade tidigt, han är mycket obehaglig, men barnet är så likt honom att jag får rysningar av att se henne! jag tycker ofta andras barn är fula fast chamiga ändå men detta barnet har jag verkligen svårt för men det är ju för kopplingen egentligen, inte utseendet.

• Equal

Viseversa, går det att se nu eller måste jag göra ngn inställning?

• viseversa
    Equal skrev 2012-01-01 10:16:10 följande:
    Jag kikade in=). Du har väldigt fina barn. Kan inte tänka mig att någon av dom varit fula!
  • viseversa
    Equal skrev 2012-01-01 10:16:10 följande:
    Irmelie var ett namn jag aldrig hört förut. Det var väldigt fint.
  • Rainbow brite

Precis nyfödd plutt kanske inte är s värst söt men det går fort övr och sen är dom ju så fasligt söta när grejer och ting rättat till sig

• Equal

Viseversa

Den minsta var inte vacker på en fläck som liten haha, folk hade svårt att komentera när de såg henne!

Namnet Irmelie är finskt, min man är finsk

• Mary Jo

Haha. Bland det första jag sa när dotter föddes var
    "Men gud,bebisar som brukar vara så fula,förstår inte alls vad dom menar,hon ser ju helt perfekt ut"

Men nu när jag ser bilder så är hon ju alldeles lila/röd med världens längsta skalle men jag tror bara jag blev kär där på en gång. .  

Vilja 17/2-10 och bf 28/3-12 <3
  • Anonym

Min första dotter vägde 4500 och föddes två veckor efter utsatt tid. Hon var helt hoptryckt och hade hårfästet nere vid näsan   Inte vacker alls men jag tänkte att jag kan älska henne ändå! Idag är hon vuxen och jättevacker!!!

• Ellabay

Min dotter var inte ful när hon föddes men det roligast var att hon hade en "svans" av hår i svanken. Det tyckte jag var ganska äckligt. Tur nog hade den nu försvunnit (13 månader gammal) sen hade jag hoppats att hon skulle få min näsa men det blev pappans. Då när hon kom ut var hon ihoptryckt, blå om kinderna , massvis med svart hår och en stor näsa. Jag tänkte bara Nej! Men nu är hon världens charmigaste o sötaste självklart. ;)

• viseversa
    Ellabay skrev 2012-01-01 14:00:16 följande:
    Min dotter var inte ful när hon föddes men det roligast var att hon hade en "svans" av hår i svanken. Det tyckte jag var ganska äckligt. Tur nog hade den nu försvunnit (13 månader gammal) sen hade jag hoppats att hon skulle få min näsa men det blev pappans. Då när hon kom ut var hon ihoptryckt, blå om kinderna , massvis med svart hår och en stor näsa. Jag tänkte bara Nej! Men nu är hon världens charmigaste o sötaste självklart. ;)
    haha. 
  • Anonym (håller med)

många bebisar är fula. Min dotter såg ut som en liten docka men min lillekille såg ut som bebisen i rojarövardotter rumpnissarna eller vad de heter :P Haha visst i mina ögon var han ju världens sötaste kille även om han påminde om dem:P

• Thalis
    Pinkflower880 skrev 2012-01-01 01:13:21 följande:
    Nyfödda bebisar är fula. Men som förälder är din bebis det vackraste som finns. Oavsett hur platta näsor och skrynklig hud den har! :D
    Inte alla,men många nyfödda ser roliga ut.
    Mamma till A, A, A och V.
  • Sarve

Fina är nog inga nyfödda bebisar - inte heller min dotter. Men hon var ju fin för att hon var min, liksom. Nu kan jag faktiskt säga att hon har blivit sötare, men hon är ju fortfarande inte docksöt - hon ser ju fortfarande ut som en bulldogg med sina stora kinder. =P
       Man kan väl vara glad för att de inte kan bli fulare i alla fall - eller att man gör sitt bästa för att de ska bli bra individer med gott självförtroende och omdöme när de blir stora. =P

Svar på tråden fula bebisar