Inlägg från: sholof |Visa alla inlägg
  • sholof

Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!

hon mot strömmen skrev 2013-05-29 22:10:27 följande:
    Mitt projekt är att få ordning på källaren. Nu ska det bli andra bullar.

Glad jag inte har någon källaren....men jag har ett förråd jag måste riva ut o få ordning på. :)
    ♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • sholof

Jag var på Ikea idag o köpte 3 uppsättningar skubb. Så nu är det snart ordning på alla killarnas lådor. Känns så skönt, och nu känns det enklare att hålla ordning där. :)

• sholof

Nej det räcker att man blir godkänd en gång. Men är man inte aktiv så kan det kanske bli att man blir försvinner.

• sholof

Oj då, jag missade helt hallen, som måste varit i lördags? Så nu är vi i köket igen, vad har ni för projekt där? Och vart har Linn tagit vägen?

• sholof

Ja jag funderar oxå på om hon har blivit sjuk igen.:( Saknar henne inlägg i bloggen , jag går ju efter hennes smygtitta inför veckan. Därför jag missade hallen....;)

• sholof

Jag har inte heller några projekt för köket. Bara en genomstädning, såhär inför sommaren. Plocka fram saker som behövs för sommarens alla utflykter så man har allt nära till hands.

• sholof

Känns svårt att prioritera städning inne när det är så fint väder ute. :)

• sholof

Förra veckan blev det inget större gjort i köket men väl i trädgården. Men nu är det nya tag i badrummet denna veckan! Fast hemmet känns just nu bara sommarsmutsigt....o det känns trots allt ganska ok om det håller sig på denna nivån under sommaren.

• sholof

Kryddor i bokstavsordning?!? :))) Jag har världenshuvudvärk....så jag har tagit kompledigt de 2 första timmarna som jag skulle jobbat inatt. Så ska inge köra förrän om 4 timmar, så nu blir det soffan för mig. :) Sambon har sagt han kommet städa gästtoaletten sen, o vi har plockat en del så här ser rätt ok ut. :)

Svar på tråden Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!