Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!
Ja va ska man säga, vilken hjälp den här tråden kan vara. MsH du är så snäll som engagerar dig så. :) Heja heja
Ja va ska man säga, vilken hjälp den här tråden kan vara. MsH du är så snäll som engagerar dig så. :) Heja heja
90 minuter, då är du snart klar då! Hur har det gått? :)
Bra jobbat luktärten!
Jag har oxå mina stim som går i perioder, ibland orkar jag med massor o ibland knappt nåt.
Bra jobbat. Nej såna ryck kan man väl inte ha alltid :) får sambon oxå liknande ryck?
Själv skrubbade jag duschkabinen o tyckte sen att det inte luktade gott i från avloppet. Så imorgon ska det rensas
Ja blåsten är iaf bra för den torkande tvätten. Även jag har tvätta 3 maskiner tvätt idag, 2 av dom ärr redan torra o inne i garderoberna. :) Tog ett morgonen race inne med lite städning o resten av dagen spenderar vi i trädgården,
haha, ja 8 maskiner innan kl 10 är bra jobbat :)
Fast det finns ju en del som har dubbla tvättmaskiner...
Imorgon är det sovrummet igen, skönt med ett rum där det bara är städning som gäller.
Jag fick lura en del på min tvättmaskin innan jag fick loss tvättmedelsfacket....men när det väl var ute så blev det så rent o fint.
Just gummilisten tycker jag blir så äcklig fort...:(
Känns som att nästan hela tråden är lite off.....:( Men nästa vecka är vi i vardagsrummet igen, det lättaste rummet för oss.
Jag funderar på att lägga till vårt lilla kontor/pysselrum på veckans zon. Där behöver vi få lite ordning o reda. Jag hoppas att tråden vaknar till liv lite igen, :)