Anonym (Hackad) skrev 2012-01-21 22:49:07 följande:
Jag kan gärna avstå en tia till FL för jobbet att få ett säkrare forum (min integritet är värd mer än så!), och om fler personer också kunde tänka sig att donera en slant för detta så kan det bli en del pengar. Sedan kunde man ju tänka sig att det också låg i sponsorernas intresse att medlemsantalet var fortsatt högt och att de också kunde skjuta till en slant.
Diskussionerna skulle inte bli lika intressanta och givande om man inte kunde skriva säkert under nick. Det är ju många som skriver om problem efter förlossningar här t ex, och det är ju normalt tabu att prata om IRL... Men behovet av att prata om sådant är stort.
Jag kan definitivt inte tänka mig att betala därför att det mesta funkar halvtaskigt, det skulle behövas en rejäl uppryckning från grunden innan jag anser att det är ett alternativ.
Tror inte att det bekommer annonsörerna märkbart, går FL i graven finns det alltid andra alternativ.
Grejjen är att man aldrig kan vara helt säker på nätet. Någonsin. Men i så fall bedömer jag lekmannamässigt att fb är långt mycket säkrare och mer prisvärt än FL.