• Anonym (Stora tutten...)

Ni med stora bröst, var köper ni bh:ar?

Jag har aldrig haft en bh som suttit bra, jag har alltid köpt med för små kupor= jag får 4 bröst....

Men nu var jag och fick mätt vilken bh som ska passa mig och jag ska tydligen ha 75F på bh:ar, men var hittar jag sådana till ett vettigt pris?...Hon i butiken hade bh:ar från 499:- och upp till 1500:- i min storlek...men jag vägrar lägga ut 500:- på en bh....trist!
    Var handlar ni? 

• Svar på tråden Ni med stora bröst, var köper ni bh:ar?
  • Anonym (75H)

Hej där! det här med att ha stor byst är dyrt. de BH:ar som vi med stor byst behöver kostar mellan 300-1000 spänn. Så är det bara. Jag brukar fynda på rea men jag har fått inse att jag måste köpa dyra BH:ar från BH-butiker som Twilfit,Change, triumph och lokala BH-affärer. Men det är värt det i slutändan då man får en snygg uringning, den passar och är bekväm, ger superbra stöd osv.

• Nyfiken gul

för att få en riktigt bra bh som sitter ordentligt och håller måttet så är det tyvärr bara att betala.

Har man stor byst är man inte utrustad för en bh som kosta   199 kr, det håller inte helt enkelt. 

I såna här riktiga bh-butiker så brukar det finnas gott om olika märken, jag provar ut 2-3 olika bh:ar från olika märken, skriver upp namnet och så går jag ut på nätet och letar. Oftast finns dom till betydligt bättre pris om man köper dom via nätet.

Camilla Thulin designar förbaskat bra bh:ar och dom går att köpa lite varstans. Hon säljer väl dom via Miss Mary of sweden tror jag. Okej priser faktiskt.        

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Cinza

Jag kan bara handla i riktiga underklädesbutiker och dessvärre kostar en BH mellan 500 och 1000kr, men vad tusan gör man? Kan ju inte gå utan BH direkt... 

• RedTopaz

Halens.se! Finns riktigt bra och riktigt billiga i stora strl! / fru 80F

Mamma till Leo 051004, Noa 090218 och Sam 110830
  • Letisia

ja DET undrar jag med!
    Har samma storlek som du. Det är typ omöjligt att hitta snygga/sexiga/fina bhar i stora storlekar. Särskilt om man vill ha 75 . 95 finns men inte 75... super irriterande. Alla mina bhar är för stora runt om...
    Älskar mina bröst. Men jag måste säga att jag är jäkligt avis på er som bara kan strosa in på tex H&M och köpa en super fin bh för en hundring.

• Anonym (Stora tutten...)

Tycker det är så jädra trist att lägga ut så pass mycket pengar, men som sagt det är ju värt det!.
    Hoppades på att ni hittat någon mirakelsida på nätet som säljer billigt;) 

• Friedegard

Har man inte B80 i kupa så får man vara beredd på att betala mer än 99kr för en BH. Jag har G80 och jag få vända mig till specialaffärer, det går inte att handla i de vanliga affärerna. 

Jag brukar handla hos Change, de har bra utbud i storlekar och är inte så fruktansvärt dyra, jag har till och med hittat amningskupor där i rätt storlek som är i80.

Blir man medlem så får man 20% i rabatt, men du får ju räkna med att minst lägga ut 350kr för en BH.

• Mullan

Har 75-80 F. Köper på lindex för 199:- vanliga tshirts bh. Sen så har jag en axelbandslös wonderbra 500:-

Svar på tråden Ni med stora bröst, var köper ni bh:ar?