Inlägg från: Anonym (37 år) |Visa alla inlägg
  • Anonym (37 år)

Skönhet

Kunde inte hålla mig från att titta in igen 

Jag tycker att många av er spårar ur. Det handlar inte om att jag ska göra mig oigenkännlig och det handlar inte om att jag sprutat nåt i läpparna. okej?!
    Visar en bild där det verkligen syns hur mkt bättre man ser ut med lite lite restylane runt munnen.
    Säger ni nåt annat så är det inte sant.

• Anonym (37 år)
    leandra skrev 2012-01-27 16:34:40 följande:
    Jag tycker ärligt att man tar bort ansiktets karaktär
    Karaktär? Så när man är ung har man ingen karaktär i ansiktet?
  • Anonym (37 år)
    sextiotalist skrev 2012-01-27 16:37:13 följande:
    Nej, faktiskt inte, inte på det sättet, den karaktären kommer med åldern, erfarenhet och livet
    Och det längtar du efter?
  • Anonym (37 år)
    sextiotalist skrev 2012-01-27 16:39:37 följande:
    Nu vet jag inte åldern, men är dom till vänster omkring 50 (jag jämför med mig själv), så tycker jag nog en 50-åring som är snyggare till vänster än till höger.
    Wierd. Jag kan ärligt inte förstå dig
  • Anonym (37 år)

Jag förstår att det är extrema motviljor till sånt här som dras till såna här trådar.
    De flesta är nog positiva till ex restylane. Det är ju trots att massor som gör det. Och jag
    tror att de flesta inte blir GLAD när man ser en rynka i ansiktet.
    Har aldrig i mitt liv läst eller hört om nåt liknande förrän nu på FL where else

haha

• Anonym (37 år)
    katze skrev 2012-01-27 17:28:23 följande:
    nej lyfta pa ögonbrynet blir ju ibland sa knepigt när man straffat och sprutat och grejat...
    Av botox ja men inte restylane. Vet du ens vad det är?
  • Anonym (37 år)
    katze skrev 2012-01-27 17:33:19 följande:
    nu skrev jag inget om vad folk sprutat var utan svarade lite lustigt pa ett inlägg där bada nämns.
    du skrev nåt om att ögonbrynet lyfts knepigt när man sprutat in diverse. Och då syftar du på botox antar jag som är nåt helt annat än restylane
  • Anonym (37 år)
    Bumblebeegirl skrev 2012-01-27 18:12:08 följande:
    Det är ingen som bryr sej om det, vi bryr oss bara om vårt utseende och inget annat!
    exakt
  • Anonym (37 år)
    Anonym (smiley) skrev 2012-01-27 18:09:24 följande:
    Märker att ni undviker att svara på inläggen där jag ber er att ttänka lite längre i vad det blir för konsekvenser av utseendefixering.. varför? För jobbigt att tänka på? ;)
    Folk har varit utseendefixerade i alla år som människan funnits här typ.
    Så bara för att några motsträviga rynkiga kvinnor kämpar mot strömmen så lär det inte förändras
  • Anonym (37 år)

Jag gissar oxå att ni som är motsåndare till allt sånt här är även dom man tycker är fula o sjaskiga. Osminkade, mysbyxor typ den stilen

Jag ser positivt på människor som anstränger sig för att vara fina.

Svar på tråden Skönhet