Inlägg från: Anonym (37 år) |Visa alla inlägg
  • Anonym (37 år)

Skönhet

Anonym (55 år) skrev 2012-01-28 16:56:04 följande:
    Har kollat på dina foto¨på inlägg 318 och 319..två helt olika foto, med ljuset. om man ser på 318..så ser du ut att var minst 50.. tyvärr så är din hud sådan att den har redan börjats o åldras.. så det blir jobbigt för dig å hålla på med detta... röker du?
    På den första bilden som förövrigt är en modellbild så har jag tjocka lager av smink på mig.
    Nån tjock foundation.

Och du kan tyvärr inte trycka ner mig för jag ser inte ut som 50. haha
    Ingen tycker du att jag ser gammal ut
  • Anonym (37 år)

Här kommer normala före & efterbilder då

• Anonym (37 år)
    Anonym (55 år) skrev 2012-01-28 17:23:44 följande:
    Hur du ser du det vet jag inte..men den stora "fåran" i huden är inte oki  om man bara är lite över 35..Men det kan oxå vara ljuset på fotot...Att du har fixat till dig det fattar jag nu.. Men som sagt innan så kommer det bara en ny rynka på ett annat ställe för din hud verkar slapp tyvärr...Min äldsta dotter är i din ålder o hon har då ingen sådan fåror..
    Nu kan du fortsätta förfasa dig att jag ser så gammal ut.
    Faktiskt ingen som tyckt det förut

haha

alla brukar tro jag är yngre. Svårt att se på det där konstiga fotot kanske
  • Anonym (37 år)
    Strix skrev 2012-01-28 19:48:25 följande:
    Jag kan allvarligt säga att jag tycker att den här "bloggerskelooken" som vissa kör med med blonderat löshår, fejknaglar, fejkbröst, kockor med smink, stelsprutade ansiktsmuskler och en utarmad kropp inte är vacker. Alla ser exakt likadana ut och man ser inga känslor i ansiktet. Jag kan liksom inte tänka att det är kvinnor, mer seriefigurer eller liknande. Eller kanske snarare en karikatyr av kvinnor. Dessutom tycker jag att det ser väldigt B ut. Personen har som en stämpel med dåligt självförtroende i pannan. Det är inte stilfullt.
    Håller med. Jag ser inte alls ut så. Som en vanlig småbarnsmamma.
  • Anonym (37 år)
    IntheSky skrev 2012-01-28 20:12:51 följande:
    Ts, varför är du inte bara nöjd med dig själv som du är? Det är inget fel med att åldras utan nåt av det mest normala som finns.
    Nu är jag nöjd
  • Anonym (37 år)

det flesta av er är "naturliga" har ingen som helst åldersnoja & älskar era kroppar & ansikten när ni förändras o blir äldre.
    okej!

Men för de allra flesta är det inte så. Bara på FL är världen lite opponervänd

• Anonym (37 år)
    Anonym (kirurgen) skrev 2012-01-28 21:05:41 följande:
    Att frivilligt operera en frisk kropp är helt jävla sjukt! Det är väl en jävla skillnad på att sminka sig och använda push up-bh mot att skära i kroppen och spruta in nervgift i ansiktet.

Den här diskussionen märker jag pågår överallt. Det verkar blivit så normalt med skönhetsingrepp. Det skrämmer mig!
    Vad ska man "pusha-up" då när det inte finns nå?
  • Anonym (37 år)
    IntheSky skrev 2012-01-28 21:47:44 följande:
    Eller så kanske världen ser ut såhär också..?
    har du aldrig läst tidningar, tittat på tv eller nåt?  Det är ju åldersnoja överallt
  • Anonym (37 år)

Konstigt att såna här behandlingar ökar om ingen har åldersnoja.
    Riktigt mysko

Jag vet att det är vanliga normala människor som gör olika behandlingar. Tanter, tjejer o alla möjliga.
    Bara för att ni tror att inte era kompisar gör det så är det kanske inte så.
    Mina kompisar vet inte om att jag gjort det heller

Svar på tråden Skönhet