Inlägg från: Anonym (37 år) |Visa alla inlägg
  • Anonym (37 år)

Skönhet

Alltså jag är på inget sätt sån där barbiedocka som ni här tycks tro.
    jag orkar inte försvara mig nåt mer. Ni har konstiga fördomar om mig.

Jag är ändå sjukt jävla överglad åt mina bröst (som jag inte hade innan) och när jag ser mig i spegeln & ser att mina små fåror runt munnen är borta så bubblar det i magen av glädje.

Ni tycker antagligen jag är skitkonstig men det tycker jag om er oxå.

Puss & kram så länge

• Anonym (37 år)

Jag blir bara brydd av det här snacket.
    Det är ju bara här alltså ......

• Anonym (37 år)

Kärringar som sitter o tänker tillbaka på sin ungdom.
    "det var bättre förr"

Lägg av

• Anonym (37 år)

Fast jag tycker ni missar att det faktiskt finns ett mellanting mellan att se ut som Kissie eller att förfalla.

Jag långt ifrån bägge

• Anonym (37 år)

Men gud alltså jag försöker förklara HELA TIDEN men ni ignorerar.

Det finns ett stort spektrum av opererade & tillfixade.
    Jag är inte bimbo som tror jag är 21 & jag är heller inte jag skiter i hur jag ser ut.
    Jag är nånstans i mitten.
    Låååångt ifrån Kissie-idealet.

My god ni skulle aldrig tro att jag gjort nåt om ni såg mig.

• Anonym (37 år)
    sextiotalist skrev 2012-01-31 08:37:19 följande:
    Men det var inte det jag reagerade på, utan att du trodde att det var ett normalt ingrepp och att du har i flera inlägg visat en arrogans mot oss som inte ansåg att rynkor var fult och tom vackert. Det är mer din inställning som är "bimbo" inte att du ser ut som en bimbo.
    Nej, vi skulle troligen inte se det, troligen skulle vi inte ens lagt märke till dom innan dina ingrepp heller.
    Ni säger att rynkor är vackert & någon blev tillomed glad åt en rynka. BULLSHIT säger jag
  • Anonym (37 år)
    Anonym (55 år) skrev 2012-01-31 09:56:12 följande:
    Jag SA INTE att vi skulle gå tillbaka till den tiden,,Utedass o vedspis är ju inte så kul.. MEN dessa kvinnoidieal..var INTE alls på den tiden... I synnerhet NÄR man hade blivit mamma. Då fick man risa till sig bäst man ville.. DEt var inga män som inte pippade sin fru för hon såg ut som F-N..Jag menar ATT KVINNAN som var mor behövde inte se ut som en fotomodell 3 månder efter förlossningen.. Hon var BRA ÄNDÅ..DEt var barnet som man focuserade på..MEN SKÖTTE HON INTE BARNET BRA ELLER HADE STÖKIGT HEM.. jA DÅ VAR HON ILLA UTE...  Men sin egen kropp det slapp hon tänka på...

Sedan om MAN väljer bort barn..DEt är ju upp till var och en...DÅ kan man ju slippa bristningar och hängbröst.. 

PÅ den tiden ville nästan ALLA ha barn..Träffa en man flytta hemifrån.... Men helt klart fanns det kvinnor som var så fula att INGEN ville ha dem,De har alltid funnis ..Man kom som det hette på den tiden ,glasberget det var fasanfullt.. O deras  HÖGSTA ÖNSKAN VAR ATT FÅ EN MAN o bli en famlij.. 

En tjej tjänade inte så mycket på den tiden att hon hade råd att flytta hemifrån själv..det var mycket barnpassaning springflickor med usel lön..600-700 i månaden.. Nu pratar jag OM DE SOM INTE VAR duktiga i skolan..För det var bara de som var duktiga som fortsatte.. I  min klass  var det bara 7 st som fortastte efter nian... Vi andra 21 var 28 i klassen jobba... 
    Så träffa en kille flytta hemifrån förlova sig.....Bli familj ., FÅ BARN.det var stort.. Slippa det trånga flickrummet , som många delade med andra syskon..eller hade inget rum alls,,
    Givietvis så är  det svårt o fatta detta idag..att så var det för 35-40 år sedan..
    Men än en gång så är jag från landet..
    Äh kom igen. Det är nya tider nu. Häng med eller gräv ner dig
  • Anonym (37 år)

Jag har råd med detta o jag vill göra det.

usch nu är jag less på den här tråden

• Anonym (37 år)
    Khaleesi skrev 2012-01-31 11:14:04 följande:
    Du är less på att alla inte håller med dig. Men visst, fortsätt du med din skönhetshobby - men se det för att det är just det det är. Att bli så irriterad på alla som inte tycker som du är ju lika givande som att sucka och stöna över att alla inte älskar fotboll!
    Less på att alla motståndare samlas här o pratar som om jag vore typ ensam i världen att ha gjort ett ingrepp
  • Anonym (37 år)

Jag är verkligen inte överdrivet utseendefixerad

• Anonym (37 år)

Men ni känner inte mig så ni vet inte.
    Det här är jag:

Jag har gjort hårförlänging 1 gång (never again) Nu har jag brunt hår, pageklippt, väger 63 kilo, 169 cm lång. korta naglar, solar ej solarium. Brun utan sol ibland
    Opererat bröst bara för att jag inte hade några alls, gjort en restylane behandling runt munnen.
    Åker alltid till dagis o skola på morronen utan smink, utan att fixa håret, oftast med pyjamasen under täckbyxor, mössa nerdragen.
    Åker även o handlar i mysbyxor om det behövs.
    Klädd normalt i vanliga jeans o tröjor, skjortor, blusar. typ HM

Var fan är jag onormal?

• Anonym (37 år)

Glömde:

3 barn (små)
    tränar en gång i veckan

• Anonym (37 år)

Bryr mig inte så om fina rynkor men dom runt munnen gjorde att jag såg ut som en arg tant

• Anonym (37 år)
    sextiotalist skrev 2012-02-01 14:37:44 följande:
    Fåfänga är vi allihopa skulle jag tro. Man försöker hitta sin egen stil. Men jag är inte mer fåfäng än att jag utan problem kan ha ofärgat hår och inte kryper längs husväggarna för det.
    Jag mår inte dåligt om jag har ofärgat hår, de gråa stänken ger mig inte ångest. Det är en skillnad som jag kan se.
    Hur vet du att andra som har fula rynkor mår dåligt då?
    Man kanske bara är lite allmänt fåfäng- precis som du
  • Anonym (37 år)
    sextiotalist skrev 2012-02-01 15:10:34 följande:
    Men då kan man säga det också. Du har ju själv skrivit flera gånger att du inte tror på att folk inte bryr sig om sina rynkor, att det är bullshit att man tycker att rynkor är vackert och att man inte är rädd för att åldras.

Det är en sak att vara fåfäng, men då är det man är. Är man rädd för att åldras, är det inte fåfänga längre.
    Jag är inte rädd för att åldras.

Jag har sagt att folk som säger att dom är glada åt sina rynkor är bullshit.
    Finns ju fan inte en vettig människa som är GLAD att bli gammal och därmed fulare.
    Helt ärligt utan att klanka ner på någon
  • Anonym (37 år)
    sextiotalist skrev 2012-02-01 16:18:31 följande:
    Men där håller jag inte med dig, jag anser inte att man kan säga att man bli fulare för att man bli äldre, jag tycker tom det finns dom är vackrare som äldre än som yngre.

Det är inte bullshit att tycka att rynkor kan ge karaktär åt ansiktet, jag råkar tycka det (och det verkar inte som att jag är ensam).

När jag ser mina gamla klasskompisar (som då är omkring 50) på deras facebook-profiler, då de visar bilder från vardagen, så kan jag (ärligt) tänka, gu så snygg h*n är nuförtiden, vilken kvinna/man det har blivit. Med deras rynkor, med deras gråa stänk.
    Ja jag håller inte med dig
  • Anonym (37 år)

Men stick från min tråd med dessa orelevanta inlägg

• Anonym (37 år)

Ni pratar ju om helt andra saker

• Anonym (37 år)

Men det spelar ingen roll vad ni kommer med så kommer jag aldrig hålla med.

• Anonym (37 år)
    yimby skrev 2012-02-02 14:44:52 följande:
    För övrigt mycket märklig sak att skriva. Du skriver alltså att du bestämt dig för att alla som inte är du ("ni"), oavsett åsikt, kommer du aldrig hålla med.

Jag tror att jag kan leva med det. Men det måste kännas ensamt på din kant. Att ALDRIG hålla med någon.
    vad ska jag hålla med om då?
    Att jag är dum o omogen som tagit lite restylane? Jag tycker ju inte det. Oavsett
Svar på tråden Skönhet