• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym (frun)

Asså hjälp!

Menar folk allvar när de skriver att killar och tjejer är äckliga som onanerar? Helt sinnesjukt! Bland det "normalaste" och naturligaste som finns. Jag onanerar, min man onanerar. Vi har för det mesta sex med varandra dagligen men ibland vill man leka lite med sig själv, ibland är den ena trött eller inte sugen,man har långtråkigt. Jaaaa, finns ju en uppsjö av anledningar till att man ibland vill mysa med sig själv!

Förresten så lär man känna sin kropp och får lättare och framförallt bättre orgasmer av att pyssla om sig själv och lära känna sin kropp, vad som är skönt, kontrollera sig medmera. Gynnar ju sexet avsevärt!

Skulle aldrig få för mig att kasta ut min man för det. Han är inget äckel! Han är min älskling ♥.

• Anonym (Onänäärå)

Stackars karlar! Vart dom sig i världen vänder får de ta saken i egna händer! Runke balle runke runke balle...

• Anonym
    Anonym (frun) skrev 2012-02-28 00:47:12 följande:
    Asså hjälp!

Menar folk allvar när de skriver att killar och tjejer är äckliga som onanerar? Helt sinnesjukt! Bland det "normalaste" och naturligaste som finns. Jag onanerar, min man onanerar. Vi har för det mesta sex med varandra dagligen men ibland vill man leka lite med sig själv, ibland är den ena trött eller inte sugen,man har långtråkigt. Jaaaa, finns ju en uppsjö av anledningar till att man ibland vill mysa med sig själv!

Förresten så lär man känna sin kropp och får lättare och framförallt bättre orgasmer av att pyssla om sig själv och lära känna sin kropp, vad som är skönt, kontrollera sig medmera. Gynnar ju sexet avsevärt!

Skulle aldrig få för mig att kasta ut min man för det. Han är inget äckel! Han är min älskling ?.

Fast jag tycker onani är tråkigt. Jag onanerar bara för att bli av med spänningar nere i slidan. Alltså bara för att få det överstökat. Ingen njutning i timmar av utforskande. Ca 30 sekunders bara för att bli av med det, jag njuter inte alls. Jag har redan lärt mig allt roligt med min utforskat alla hål alla zoner det gjorde man redan i högstadiet jag är utråkad snarare istället.. Kunde låtit bli med onani egentligen helt enkel.t
  • Farbror6
    Anonym skrev 2012-02-27 23:27:20 följande:
    ÄÄÄckelkille som runkar! Fyy fan!
    Hahaha skön ironi!
  • Farbror6
    Anonym skrev 2012-02-28 09:20:46 följande:
    Fast jag tycker onani är tråkigt. Jag onanerar bara för att bli av med spänningar nere i slidan. Alltså bara för att få det överstökat. Ingen njutning i timmar av utforskande. Ca 30 sekunders bara för att bli av med det, jag njuter inte alls. Jag har redan lärt mig allt roligt med min utforskat alla hål alla zoner det gjorde man redan i högstadiet jag är utråkad snarare istället.. Kunde låtit bli med onani egentligen helt enkel.t
    Men det är väl ändå skönt då du får orgasm?
  • Anonym
    Farbror6 skrev 2012-03-01 10:06:07 följande:
    Men det är väl ändå skönt då du får orgasm?
    nja.. det är väll okej.. fast mycket bättre orgasmer under sex helt klart
  • Anonym

Såg denna tråden först nu. Man kan ju bara hoppas att den är ett skämt, annars är ju trådstartaren det.

Killen drar ju vinstlotten, hon måste vara skittråkig i sängen ju. Jag slår vad om att lampan alltid skulle vara släckt Skrattande

• Anonym (Vafalls!)

Visst, alla drar sina gränser olika. Men att dra dem ÖVER sin partner istället för att jobba med sina egna problem och rädslor är bara otäckt.
    Klart du har all rätt att gå, om du inte vill vara med en man som onanerar. Men var klar över att det är du som "beter dig" i det här scenariot, inte den stackars karln som blev förnedrad och utslängd.

Du känner som du känner, och han känner som han känner. I det här fallet råkar det vara kraven du ställer baserat på dina känslor, som går över gränsen.
    Skulle du till exempel tycka det var okej om han krävde att du aldrig lämnade huset, för han känner sig bedragen när du möter andra människor, om det skulle vara där hans gräns gick?

Att begränsa någons rätt till sin egen kropp är inte okej.

• agos cyfagos

Vilken konstig tråd.

Onani är en slags träning inför sex med någon annan, om man inte vet hur man själv fungerar så är det svårare att ge det bästa till någon annan.. Se det som att han gör dig en tjänst istället. Han övar inför perfektion med dig.

Tadaa!Glad

So close, no matter how far
  • Anonym
    Farbror6 skrev 2012-03-01 10:04:09 följande:
    Hahaha skön ironi!

Det var ingen ironi Obestämd
Svar på tråden Den jäveln runkade!