• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Badabing
    Anonym skrev 2012-02-25 15:18:00 följande:
    Alla som säger onani är ett BEHOV, förklara? djur onanerar inte! Endast tar på sig om dom behöver sprida lukten för att locka till sig parare. Djur har enbart sex under fertila perioder. Och utävar ingen onani dagligen. Varför skulle vi människor behöva det? Varför ska vi slösa med njutning och lust som skulle kunna användas bättre? Tex ha sex med den man lever med och älskar få harmoni i relationen, få närmare relationer byggda på mycket närhet,, för att göra barn, visa närhet kärlek till den som lever med en. men nej detta samhälle ska alla tänka på sin lust, sig själv, sin framtid, sin egna lycka.... Sig själv sig själv sig själv.. Hmm konstigt med alla skiljsmässor och olyckliga människor och singlar eller hur? vart tog det där göra andra lyckliga och göra saker för andra vägen?, vara osjälvisk, ödmjuk och inte bara köra my way or the high way. tycker folk är sorgliga som är så egoistiska hela tiden och bara tänker på sin egna njutning. Det ska vara gemensam njutning, gemensam glädje, gemensam lycka. för att för mig är det ovanligt att känna lycka och glädje ( skratta ensam är inge roligt tex)utan dom jag älskar, jag kan inte njuta utan att dela det med någon, jag vill inte leva ensam och bara för mig. Jag lever för min familj, mina barn och folk omkring mig. men jag kanske är den siste osjälviska människan här??

Djur har samlag för att fortplanta sig. Människan har sex för njutningens skull. Onanera är njutning. Och jag kan lätt skratta själv lika mycket som med någon. Kan också runka som en jävla galning :)
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-02-25 18:58:04 följande:
    Är du pingstvän eller Jehovas vittne?

Hört talas om att ta ansvar för sin egen njutning. Tror du drar lite för stora växlar av frågan. Det handlar inte om att ersätta fysisk gemenskap med egen. Var och en ökar sin upplevelse och njutning på det sätt som passar denne bäst. Jämför du djur och människor i andra sammanhang också? Djur har f ö sex för skojs skull också. Om fler vore lite mer kreativa i samlivet skulle säkert skilsmässorna minska i antal.

Det är ingen synd att onanera. Älskar att se kvinnan rulla ärta medan hon suger. Bra upphetsande att se en kvinna som njuter av sex utan tabun och moraliska betänkligheter. Tror du att man bara har en viss mängd njutning i sitt livskonto som man gör slut på om man njuter för mycket? Sluta tänk så mycket och ge dig hän lite istället, vem vet, du kanske har ett vilddjur inneboende som du av moraliska skäl fjättrat och inte tillåter komma fram. Du försöker få det till att njutning är fult om man inte gör på ditt sätt.

Jag är inte nå instängd i mitt sexliv! Jag ställer upp på allt inom sex, jag och min sambo har ett väldigt rikt sexliv tillsammans vi behöver inget utöver det. Vi ger varandra njutning, självklart kan jag suga av honom när han kommit hem från jobbet, bara för att. Jag kan ge njutning utan att behöva ta något för min egna del. Han kan slicka mig utan att ta något för hans egen del oxå men helst har vi sex tillsammans för bådas njutning. Och tar ansvar för sin egen njutning gör vi under sexet. Jag ser till det är skönt för han, jag ser till det är skönt för mig, likaså han.

gemenskap kallas det. Givande.
  • Anonym

Jag skulle aldrig smeka mig under en avsugning på en kille! Fan gör man det blir killar så jäkla lata och anstränger sig inte under sexet....... Eller kommer för fort under sexet.... Vilketsom inge kul... Det är inte upptändande för mig direkt..

• Anonym
    dendärdamen skrev 2012-02-25 19:52:12 följande:
    Men varför ser du det så?

Låter jättekonstigt att dra den parallellen faktiskt, att om han runkar samtidigt som han slickar så är du inte tillräckligt upphetsande? Det där sitter enbart i ditt huvud isf.

Om min sambo har sex med mig och jag använder vibrator samtidigt så handlar det inte om att jag inte blir upphetsad utan den. MEN DET BLIR BÄTTRE, skönare, roligare osv. Antagligen är han väääldigt kåt när han slickar dig och tillfredställer sig själv samtidigt som han tillfredställer dig. Absolut inget konstigt.

Jag personligen finner det otroligt attraktiv att se på min sambo när han runkar =)

Jag vill vara i fokus när jag får oralsex, runkar han blir han distraherad på sin egen njutning. Vilket gör jag får halva nöjet i såfall. Så nej tack. Jag vill att man koncentrerar sig i det fallet och är han för upphetsad kan man alltid byta och jag ger han avsugning istället så kan det handla om hans kåthet då istället.

Ja nej min sambo behöver inte runka under tiden han slickar mig, hans står ändå, då han blir tänd av att ge oralsex.

så jag har tur
  • Baginbox
    Anonym skrev 2012-02-25 21:18:54 följande:
    Jag vill vara i fokus när jag får oralsex, runkar han blir han distraherad på sin egen njutning. Vilket gör jag får halva nöjet i såfall. Så nej tack. Jag vill att man koncentrerar sig i det fallet och är han för upphetsad kan man alltid byta och jag ger han avsugning istället så kan det handla om hans kåthet då istället.
    Ja nej min sambo behöver inte runka under tiden han slickar mig, hans står ändå, då han blir tänd av att ge oralsex.
    så jag har tur
    Jösses. Funderat på om olika människor har olika preferenser i sexlivet? Verkar som du har lite problem med självkänslan om du tar så illa upp om mannen njuter lite samtidigt som du. Behöver runka? Varför skulle man "behöva" runka? Man gör väl vad man känner för under sex. Vill man ha lite beröring medan man slickar eller suger så fixar man väl det. Vad är problemet?
  • Badabing

Alltså detta är sanslöst. Du ser att han skickar dig som "fin stund". Bara där faller det. Det är väl för fan er stund. Och som ni säger..moraliska pryda jävla tråkmånsar som tycker att runka slösar på njutning eller gör mannen distraherad. Icke! Förhöjer känslan och upplevelsen. Tror inte man slutar slicka för man blir distraherad av sitt runkande. Då ägnar fin man jävligt dålig simultanförmåga. Nej tjejjer och killar. Sug slicka runka och smek. På samma gång.

• Anonym
    Badabing skrev 2012-02-26 08:32:48 följande:
    Alltså detta är sanslöst. Du ser att han skickar dig som "fin stund". Bara där faller det. Det är väl för fan er stund. Och som ni säger..moraliska pryda jävla tråkmånsar som tycker att runka slösar på njutning eller gör mannen distraherad. Icke! Förhöjer känslan och upplevelsen. Tror inte man slutar slicka för man blir distraherad av sitt runkande. Då ägnar fin man jävligt dålig simultanförmåga. Nej tjejjer och killar. Sug slicka runka och smek. På samma gång.

Varför "faller" det för att jag ser det som en fin stund? I den stunden är han mellan mina ben för att ge mig njutning, vill han själv han ha skönt kan jag suga honom istället? Jag vill ha full focus om jag ska bli slickad annars kan det vara, då behöver jag inte ha ett halvdant slick med nån som drar sig i snabeln och står snet för att kunna runka sig själv under tiden.. Och killar tror det inte blir ryckningar när man slickar..? Well det blir det och enligt min mening sämre. Så...

Nej verkligen inte då är jag hellre utan!
  • Anonym
    Baginbox skrev 2012-02-25 21:57:18 följande:
    Jösses. Funderat på om olika människor har olika preferenser i sexlivet? Verkar som du har lite problem med självkänslan om du tar så illa upp om mannen njuter lite samtidigt som du. Behöver runka? Varför skulle man "behöva" runka? Man gör väl vad man känner för under sex. Vill man ha lite beröring medan man slickar eller suger så fixar man väl det. Vad är problemet?

Nej jag har inga problem med att han njuter, men om han ska sllicka mig bör han göra det för mig eller hur? Vill han ha det skönt så ger jag honom det då kan jag suga honom istället. Det handlar om att min tid under oralsex är min tid, bara min, jag kan ha 69an och man kan ha oralsex samtidigt men då är det bestämt att båda ska ha njutning från varann. Vi ger samtidigt. Halv fokat, man blir distraherad av att bli slickad samtidigt som man suger.. Och vill han ha full uppmärksamhet då suger jag honom, vill jag ha hel uppmärksamhet då vill jag bli slickad helt odistraherat. Och har man sex så ja då kör vi bara på med dom ställningar vi trivs i och gör dom saker vi båda är bekväma med. Jag tycker inte det låter konstigt eller är det.
  • Badabing

Jävla iPhone auto correct! Menade inte "fin stund". Du skrev att det var din stund när han slickar dig. Där faller det. Din stund. Ego! Er stund. Han njuter väl av att slicka dig och blir kåt av det. Då är det er stund. Gemenskap eller? Och kan han inte koncentrera sig på fittan trots att han runkar.. Ja då ska han kanske låta bli. Visa kan ju göra två saker samtidigt;)

• Badabing
    Anonym skrev 2012-02-26 18:32:52 följande:
    Nej jag har inga problem med att han njuter, men om han ska sllicka mig bör han göra det för mig eller hur? Vill han ha det skönt så ger jag honom det då kan jag suga honom istället. Det handlar om att min tid under oralsex är min tid, bara min, jag kan ha 69an och man kan ha oralsex samtidigt men då är det bestämt att båda ska ha njutning från varann. Vi ger samtidigt. Halv fokat, man blir distraherad av att bli slickad samtidigt som man suger.. Och vill han ha full uppmärksamhet då suger jag honom, vill jag ha hel uppmärksamhet då vill jag bli slickad helt odistraherat. Och har man sex så ja då kör vi bara på med dom ställningar vi trivs i och gör dom saker vi båda är bekväma med. Jag tycker inte det låter konstigt eller är det.

Ge och ta bla bla. Göra tillsammans då?
Svar på tråden Den jäveln runkade!