Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Jag skulle aldrig smeka mig under en avsugning på en kille! Fan gör man det blir killar så jäkla lata och anstränger sig inte under sexet....... Eller kommer för fort under sexet.... Vilketsom inge kul... Det är inte upptändande för mig direkt..
Alltså detta är sanslöst. Du ser att han skickar dig som "fin stund". Bara där faller det. Det är väl för fan er stund. Och som ni säger..moraliska pryda jävla tråkmånsar som tycker att runka slösar på njutning eller gör mannen distraherad. Icke! Förhöjer känslan och upplevelsen. Tror inte man slutar slicka för man blir distraherad av sitt runkande. Då ägnar fin man jävligt dålig simultanförmåga. Nej tjejjer och killar. Sug slicka runka och smek. På samma gång.
Jävla iPhone auto correct! Menade inte "fin stund". Du skrev att det var din stund när han slickar dig. Där faller det. Din stund. Ego! Er stund. Han njuter väl av att slicka dig och blir kåt av det. Då är det er stund. Gemenskap eller? Och kan han inte koncentrera sig på fittan trots att han runkar.. Ja då ska han kanske låta bli. Visa kan ju göra två saker samtidigt;)