• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • EnigmaSthlm

Gud va osäker man måste vara som person och sexualiteten i förhållandet om man ser det (runkandet) som en big deal

• Farbror6
    Anonym (sluta.) skrev 2012-02-22 09:36:33 följande:
    Fast det är ju inte ett krav.
    Han har ju gått med på det - där är felet!

Om ts anser att det är värt att gå isär för så är det ju hennes beslut. 
    Men det är en orealistisk önsking i alla fall! Vilket också visar att TS är lite bakom i huvudet.
    Det är väl ett krav om hon vill flytta ifrån honom! Som alla killar som säger att dom inte onanerar så är det klart som korvspad att han gör det när han är själv.

• ZaNdRoRiA

Låter som troll i mina öron. Otrogen för att karln runkat?! Ska erkänna att jag blivit sur när min gjort det vissa ggr, men det e ju för jag själv varit sugen! Det visste ju inte han, men så tänker man ju inte då :-P

• The Man

Har inte orkat läsa igenom hela den långa tråden. Men, sex är ett behov väldigt många människor (nästan de fletsa tror jag) har, liksom behovet att äta, Tänka,sova,kissa osv osv. Hoppas inte TS tänker kasta ut nästa man/sambo för att denne till exempel väljer att själv tillfredsställa sitt behov att äta eller sova trots att han kanske råkar vara ensam hemma.....

• Anonym
    The Man skrev 2012-02-23 19:53:17 följande:
    Har inte orkat läsa igenom hela den långa tråden. Men, sex är ett behov väldigt många människor (nästan de fletsa tror jag) har, liksom behovet att äta, Tänka,sova,kissa osv osv. Hoppas inte TS tänker kasta ut nästa man/sambo för att denne till exempel väljer att själv tillfredsställa sitt behov att äta eller sova trots att han kanske råkar vara ensam hemma.....
    Haha du kan ju inte jämföra sex med behov som äta eller sova.
  • Frontline

Att ni bara orkar älta detta, till och med TS tröttnade för 18 dagar sen
    Försvarar inte henne för 5 sketna öre men då hon inte orkar med att bemöda sig att svara så har ju tråden gjort sitt...

Runka bör man annars dör man, runkar gör man likafan dör man..

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Badabing
    katze skrev 2012-02-06 09:20:54 följande:
    min man satt och bajsade när jag kom hem en gang fatta att han fick spö sen
    HAHAHAHAH!
  • Badabing
    Josse112 skrev 2012-02-06 09:52:42 följande:
    Ja, du kan tycka att det låter som om jag behöver jobba på mitt självförtroende, men det är ett ganska underligt uttalande efter att jag precis har förklarat att det handlar om frihet att välja hur man vill leva. Ungefär som att säga att människor som lever i polyförhållanden inte har självförtroende nog att våga befinna sig i ett monogamt förhållande i rädsla för att ingen skulle kunna älska dem alléna.
    Om han slickar dig och runkar samtidigt? Är det då en trekant-otrohet?
Svar på tråden Den jäveln runkade!