• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym
    Badabing skrev 2012-02-23 20:28:19 följande:
    Om han slickar dig och runkar samtidigt? Är det då en trekant-otrohet?

skulle min sambo slicka och runka samtidigt skulle jag sluta tända helt klart. Jag ser runkandet som väldigt väldigt avtändande så det skulle inte uppskattas men jag skulle inte se det som en trekant. Men däremot nåt man verkligen inte gör under oralsex eller sex eller i min närhet eller vid min vetskap.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-02-24 06:39:08 följande:
    skulle min sambo slicka och runka samtidigt skulle jag sluta tända helt klart. Jag ser runkandet som väldigt väldigt avtändande så det skulle inte uppskattas men jag skulle inte se det som en trekant. Men däremot nåt man verkligen inte gör under oralsex eller sex eller i min närhet eller vid min vetskap.
    Får man inte hålla igång draggen med egen hand medan man slickar?
  • Farbror6
    Får din sambo inte heller runka då?
  • Badabing
    Jag fattar inte!
    Om din kille slickar dig..vilket gör honom kåt..så smeker han sig själv samtidigt.och det tänder du inte på?
    What!?
  • Anonym (Olle)
    Anonym (Förbannad) skrev 2012-02-06 09:13:01 följande:
    Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

TS, största trollet på familjeliv
  • ruthsmaavikrosten
    Anonym (Förbannad) skrev 2012-02-06 09:21:44 följande:
    Han respekterar inte mig, som jag ser det så har han varit otrogen vi tycker alla olika eller hur och så här känner jag.
    Oj! Alla har ju sina behov och behöver få utlopp för dom, och speciellt om ens sambo ibland reser bort under en kortare period. Jag menar, skulle min sambo vara otrogen för att han runkar borde jag ha dumpat honom på direkten ^^ *ironisk blick*
  • Badabing

Tror min sambo skulle bli tosig om hon kom på mig med att runka. Hon är nog en av er som inte gillar det.
    När hon hittat porr har hon blivit rasande. Jag och andra sidan skulle bara fått ett stort leende om jag kommit hem och sett ett tomt porrfilmsfodral och en dildo liggandes. Men vi är olika...

• Anonym

Q

Anonym skrev 2012-02-24 08:43:18 följande:
    Får man inte hålla igång draggen med egen hand medan man slickar?

Jo men jag vill inte veta något höra något se något eller ens behöva tänka på det..
    Badabing skrev 2012-02-24 11:19:56 följande:
    Jag fattar inte!

Om din kille slickar dig..vilket gör honom kåt..så smeker han sig själv samtidigt.och det tänder du inte på?

What!?

Nej jag tänder på att han slickar mig, inte på att han runkar samtidigt.. Ehhh. Och skulle han runka samtidigt skulle jag tappa intresset på en gång för oralsexet och bli avtänd och störd av hans runkande i min stund... Jag suger av honom helt utan att röra på mig och hör och häpna jag tänder ändå! Och han slickar mig och håller flaggan i topp hela tiden utan att behöva runka upp ståndet

Det skulle ju nästan vara förnedrande.. Som att man inte är tillräckligt upphetsande att den måste runkas för att ens hålla vid stånd vad e då poängen kan man undra? Då kanske inte mannen Bör slicka om det är så avtändande eller distraherande att han slaknar.. Då kanske man borde göra nåt som tänder båda? Ha sex tex..
  • Anonym
    Farbror6 skrev 2012-02-22 09:52:36 följande:
    Men det är en orealistisk önsking i alla fall! Vilket också visar att TS är lite bakom i huvudet.

Det är väl ett krav om hon vill flytta ifrån honom! Som alla killar som säger att dom inte onanerar så är det klart som korvspad att han gör det när han är själv.

Men om man aldrig är själv då? Om man antingen är på jobbet, eller med ett av barnen eller med sambon på kvällen. Båda gillar vara hemma, och båda är lite enstöringar.. Så är det hos oss, ingen av oss har egentid ALLS, Jag har inte tid att onanera då jag har två barn som suger min ork varje dag, har knappt tid att gå på toa och inte ens det gör jag ifred. Och när sambon kommer hem måste han avlasta mig från åtminstone ett av barnen. Sen lägger sig dom och vi är vakna och umgås, varje kväll, ingen av oss åker bort, reser, är ute på krogen, eller umgås med vänner. Ialllfall inte dom senaste 3 åren. Och vi har sex 1-3 gånger i veckan efter mannens behov, jag har lite högre lust men nöjer mig med det. Men vart skulle du påstå att alla män hinner runka? Jag tror faktiskt hel hjärtat ingen hos oss har tid till det numera. Men dock inget man saknar heller direkt, saknar mer egentid än onani faktiskt.
  • MommyOf2

Aaahahahahahaha OMG jag döööör av skratt! Så jävla rubbad!
    Ja fy vilken hemsk man du har! hahahah helt omoralisk!

Svar på tråden Den jäveln runkade!