• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Besök

HAhahahahahahhaahahhahaahhahaha!
    Patetiskt att räkna onani, MED SIG SJÄLV, som otrohet..

• Lizzy 488

Jag gillar när min kille runkar i synnerhet när jag är med... Älskar det perfekt avslut på akten. och vill han göra det ensam så varsågod. 

• Anonym (:))
    Anonym (Förbannad) skrev 2012-02-06 09:13:01 följande:
    Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
    Haha ,,, fattar du inte !!! du gör inget bra jobb
  • Frontline
    puss skrev 2014-01-10 21:33:14 följande:
    Omg jag onanerade. Nu kastar jag ut mig själv.
    Öppna fönstret bara innan...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (jk)
    Anonym (Förbannad) skrev 2012-02-06 09:13:01 följande:
    Ja bara ut med äcklet. Hade gjort detsamma.
  • Anonym (jk)
    Anonym (Förbannad) skrev 2012-02-06 12:51:23 följande:
    Men snälla? Han måste väl respektera mig!
    Bry dig inte om dem, enligt kossorna på FL måste man acceptera att ens man ser på nakna kvinnor och runkar. Annars har man tydligen dåligt självförtroende... Enligt kossorna på FL då..
  • Anonym (Kille)
    Anonym (jk) skrev 2014-01-11 04:02:15 följande:
    Bry dig inte om dem, enligt kossorna på FL måste man acceptera att ens man ser på nakna kvinnor och runkar. Annars har man tydligen dåligt självförtroende... Enligt kossorna på FL då..
    Det är fittan jag tittar på när jag runkar, hon får gärna var klädd i övrigt.

Men jag tittar nog mer på handjobs när jag runkar, det är mycket upphetsande för mig att se en kvinna runka en man till sprut.
  • Binary

Vissa verkar fungera som skiv och filmindustrin. Han runkade en gång, därför har jag "förlorat" ett ligg ..

Tror ni att en man eller kvinna har ett bestämt antal utlösningar eller vad är det frågan om.
    Jag kan använda onani som ett stresslösare, som ett sätt att slappna av, eller helt enkelt
    för egen njutning. Innebär det att varje gång som jag drar i snabeln så nekar jag ett ligg? Nej
    självklart inte.

Anonym (jk) skrev 2014-01-11 04:02:15 följande:

Nej, man menar att sådana som beter sig som och slänger ur sig sådana idioter som det här, är manipulerande kontrollfreak som borde ha en katt istället för en partner.

sextankar.nu - En mans tankar om sex forum.sextankar.nu för öppet forum
Svar på tråden Den jäveln runkade!