Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
HAhahahahahahhaahahhahaahhahaha!
Patetiskt att räkna onani, MED SIG SJÄLV, som otrohet..
Jag gillar när min kille runkar i synnerhet när jag är med... Älskar det perfekt avslut på akten. och vill han göra det ensam så varsågod.
Omg jag onanerade. Nu kastar jag ut mig själv.
Runkade han bulle?
Vissa verkar fungera som skiv och filmindustrin. Han runkade en gång, därför har jag "förlorat" ett ligg ..
Tror ni att en man eller kvinna har ett bestämt antal utlösningar eller vad är det frågan om.
Jag kan använda onani som ett stresslösare, som ett sätt att slappna av, eller helt enkelt
för egen njutning. Innebär det att varje gång som jag drar i snabeln så nekar jag ett ligg? Nej
självklart inte.
Nej, man menar att sådana som beter sig som och slänger ur sig sådana idioter som det här, är manipulerande kontrollfreak som borde ha en katt istället för en partner.