• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Nortan

Alla runkar å den som säger att han inte gör det ljuger eller saknar armar.

• Anonym (Jag)
    Nortan skrev 2014-08-13 13:04:44 följande:

Alla runkar å den som säger att han inte gör det ljuger eller saknar armar.

Att runka och att andas är inte samma sak. Där har du läst en utdaterad synonymbok.
  • runken

Haha.. du måste ha någon sorts diagnos va? Otrogen för han runkat? ? Herregud..

• DonGrif

Ni vet om att den här tråden startades 2012 va? Trådskaparen är nog inte ens kvar på sidan...

• Oliver

Alla ni som hävdar att tillfredsställa sig själv är otrohet har helt och hållet tappat verklighetsuppfattning..

Hur ska man kunna älska någon annan om man inte kan älska sig själv.

Onani är en mänsklig rättighet även i förhållande eller inte.

Och även om visa människor verkan ha en rubbad uppfattning så spelar de ingen roll om vi tycker "olika".

Ni har allvarliga problem, skärpning för helvete!!!

• Miss Miii

hahahahha shit du kommer ha problem med alla dina män om du ska ha regler för allt.

Otrogen med sig sj.. fruktansvärt..
    Ni har de nog bra båda två av att slippa varandra :)

// FRÅN EN TJEJ

• Linika

Muahahaaaa! Oh, no han runkade!!! Härdsmälta, jorden går under & du har varken självförtroende eller självrespekt, men allra minst respekt för din bättre hälft.

Hoppas att han lämnar dig!!

Med vänlig hälsning, "min man runkar när han vill, ibland hjälper jag till"

• Anonym (LetsDoIt)
    Josse112 skrev 2012-02-06 09:26:56 följande:

Jag skulle också slängt ut honom (seriöst menat) särskilt om det var till porr, detta är min pojkvän väl införstådd i. Runkar han så gör han det väldigt diskret och med förhållandet som insats varje gång. Vi har alla olika gränser i våra förhållanden - alltifrån übermonogama (så som mitt eget) där onani inte är tillåtet hos de båda parterna - och så finns det öppna förhållanden där tex sex med andra är tillåtet. Båda är vaianter på hur människor i ett fritt samhälle sammanstrålar och väljer att leva sina liv tillsammans, inget konstigt med det, och även mycket styrda förhållanden (så som mitt eget) bottnar i det fria valet.

Håller faktiskt med dig! Tycker likadant och jag skiter fullständigt i vad andra tycker om det.
  • UnrealMee

Har man radikala dessa åsikter om att man runkar så var det lika bra att du kastade ut honom, erat sexliv måste vara djävulskt boring och kan ej "livas upp".

Glad för den mannen som slipper en trångsynt kommunistfi**a som dig.

Alla män.
    Runka när frugan/fästmön kommer hem, blir dom upprörda! ut med dom.
    Skaffa ett bättre sexliv o partner än en trångsynt fanstyg.

UnrealMee

• rakabajsarbladslöss

Jag kan förstå dig om han satt och rundade till porr, men bara allmän runkning gör väll inget...

Han kanske gjorde det för att kunna ge dig extra njutning när ni ska ha sex, så att han inte kommer så fort.

Svar på tråden Den jäveln runkade!