• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym (Jag)
    Rage1979 skrev 2014-08-13 10:02:38 följande:

Lycka till att hitta en ny kille.... ;)

Ja, ett 'lycka till' är nog på sin plats om hon ska hitta en som kommer att låta henne styra hans handarbetsvanor.
  • Tompis

Alla tänker vi olika men du kanske inte släpper till ofta nog? Onanera gör folk mest hela tiden oavsett partner lr ej. Händerna på täcket nu då...ut me han så får han runka o va otrogen med LenaHande 'n. Haha fan vad vi garvar här. Tack!!!!

• A Ericsson

Ja man kan tycka att det låter otroligt att man inte får ta en handtralla då och då, har ett äktenskap bakom mig och är i ett, och ingen av dem har tillåtit att jag får leka med mig själv så tror nog det e vanligare än man tror. men det är svårt att låta bli så får bli i smyg!

• Anonymish

Många här säger att alla tycker olika och att det är okay. Att det inte finns rätt och fel.
    Vad är det här för modern attityd där alla kan tycka utan resonemang eller resonable motivation. Mogna och inse att det bara handlar om onani, that's it. Att förbjuda sin partner från något trivialt är ganska underligt i sig, men när det är baserat i osäkerhet eller problem som du som individ inte har arbetat ut är det skratt väckande.

Det finns rätt och fel. You are in the wrong.

• Miagra

Förstår inte problemet? Han runkade när du kom hem so what? Det är ju en naturlig del av livet att göra. Är du säker på att du faktiskt älskar honom eftersom du kastar ut honom för en sådan bagatellartad grej?

• umpmatxz

95% säker att det inte är mannen som varit otrogen i detta fall. Men vist är det skönt att ha något och skylla på då man själv bär på last.. 5% chans att jag har fel men mannen kanske inte behöver runka om han blir tillfredställd i förhållandet.

Svar på tråden Den jäveln runkade!