Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Haha lägg av. Som att du som kvinna aldrig onanerar. Jag tror inte du ska ha någon karl alls om du inte tål det som medför att ha en.
Jag kan förstå dig om han satt och rundade till porr, men bara allmän runkning gör väll inget...
Han kanske gjorde det för att kunna ge dig extra njutning när ni ska ha sex, så att han inte kommer så fort.
Hmm...
1. Har du aldrig onanerat
a) när du varit singel
b) när du varit i ett förhållande
c) i detta förhållande
2. Om du på fråga ett svarar nej på b) och c) gissar jag även a) vilket innebär att du saknar sexuell drift. Det är nåt fel på dig.
3. Om du svarar nej på b) och c) och ja på a) saknar du lust och sexuell drift
4. Varför förvägra din partner njutning när du inte finns tillgänglig? Vad är viktigast, den du älskars välbefinnande eller din egen lättstötta självkänsla?
5. Det kanske är du som är så tråkig och lustlös att sin man helt enkelt varken vill eller får ha sex i tillräcklig omfattning. Bjud till själv så kanske du slipper "problemet"..?
Och helt ärligt, vad är det för idiotisk uppfattning om att era män ska uppfostras att inte se på porr, inte runka, inte inte inte. Se lite kvalitetsporr tillsammans och knulla lös istället då, så kanske han vill njuta tillsammans med sin partner istället för ensam...
Tipsar om X-art.
Hans händers relation med honom har pågått mycket längre och är mycket mer intim. Tur att dem inte lämnade honom när du kom in i hans liv.
helt korrekt gjort att göra slut för en sån sjuk sak som en handtralla.en liknande sak hände mig när jag kom på min före detta flickvän när hon satt och sög på den nya "kuk"glassen som kommit ut.ja sparka ut henne ur huset så hårt så stöveln satt kvar i röven när hon flög ut ur huset
Även fast man har förhållande måste man väl ändå få ha tid med sig själv? Att vara med sig själv innebär ju inte otrohet. Är man så svartsjuk så borde man nog ta och tänka till..
????????????????????
Med den inställningen ska du nog glömma bort att ha någon man någonsin. Skulle min partner förbjuda mig att runka så skulle hon åka ut på en gång.
Det kanske finns en anledning till varför han runkade. Han liksom dom flesta människor har ett behov. Och du kanske inte har det... Var glad att han bara runka och inte satte på grann tanten .....