Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
"Självbefläckelse är en synd". Den som kom på det. Kom själv typ ;)
Du själv då? Loggar in på Familjeliv av alla ställen och skriver. Det vet man väl att det fluktas och fantiseras en hel del här på forat...
Haha dyker denna gamla tråden upp med psykopat-ts igen. Är nog får trådar jag skrattat så mycket till som denna.
Jag hade blivit jätteglad om jag kom på honom med att runka!!
Ts, är du dum i huvudet eller? Han får väl göra vad han vill med sin kropp.
Skrev en sak på reddit och kom att tänka på den här tråden.
Det kan ju faktiskt vara så att snubben inte alls runkade. Han kan precis ha vaknat, och försökte stänga av alarmet på sin mobil. Om man använder appen Wake n' shake så kan det faktiskt på håll se ut som att man tokrunkar. Det är det enda sättet att stänga av skiten =)
Holy shit, att den här tråden fortfarande lever! En gnutta nostalgi. Det var denna som drog mig till Familjeliv för 3-4 år sedan. Denna har delats många gånger på asociala medier och fått ett eget liv.