• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Betty2

Jag tycker absolut inte du skall känna dig dålig Ior. Själv känner jag att jag har hållit mig borta från allt sånt, har inte vågat lära mig saker om att vara mamma... (Jag kan säkert mycket mindre än dig. ) Och du har som Zeke skrev gott om tid på dig att lära dig! Jag tror att du kommer bli en kanonbra mamma!

• Majblomma12

Tack Fia!
    Problemet är att jag är ganska slö, dessutom lever jag gärna mitt liv "på känsla". Gillar inte att behöva läsa på och gå efter mallar. Stackars unge, den kommer väl att lida brist på massor som jag inte ens vet om.

• Betty2

Kommer ihåg det du berättade om att uppfostra barnet enligt dina värderingar (feminism osv) och tror att du kommer göra ett väldigt bra jobb jämfört med många andra. Hade du inte redan nu några bra boktips osv?

• Majblomma12

Jo. Tack igen, Fia. Nu fick du mig på rätt spår igen. Hellre bra värderingar än rätt spjälskydd.

• Betty2

Bra! (Hade heller aldrig hört talas om spjälskydd innan jag läste om det i den här tråden. )

• Betty2

Hej LL! Är vi online samtidigt! Måste vara första gången på evigheter! Hur är allt med dig och Simba?

• Fröken positiv

Hej brudar!
    Här har ni ytterligare en tvivlare. Kan inget om bebisar och dess skötsel. Fick panik tidigare idag när jag satt i gungstolen i det nyinredda bebisrummet. Hur tusan ska jag klara det här? Var tvungen att gå ut ur rummet och samla ihop mig. Men på något sätt kommer det väl att ordna sig.

Fia: Då blev det en lyckodag för dig också. Var det inte idag som tanten kom.

Nu är det gnatt för mig.
    Dröm sött alla godingar!

• Liten Leo

Fia, ja det händer inte ofta!
    Jag har så vansinnigt mycket på jobbet (ja, jag vet att jag alltid säger så)
    Och idag var vi på möte nr 2 av 3 ang förlossningsförberedelse och det slutade strax efter 21:00 så det blev inte mycket kväll över.

Iors, hur är det med dig och Pyret?

Simba har hicka för jämnan och övar sig på att bana väg ner i mitt bäcken (aj, aj, aj).

Svar på tråden Dansa med vargar 2