• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Majblomma12

Check! Hur går det för dig, Fia? besök ännu?

• Betty2

Japp, nu har tanten äntligen kommit. Kom på dag 34 av normalt 26-30... Så jag skall knapra pergo-tabletter fr.o.m fredag och sedan hoppas på ÄL (och tur med upptining).

• Betty2

Nu är det förresten "bara" 9 kvar till nästa jämna placering hos mig!

• Majblomma12

Åh Fia, vad skönt. Kommer mannen vara hemma då, eller?

• Majblomma12

Måste nu tyvärr logga ur. Blir utan dator några dagar, då denna ska lämnas tillbaka och det blir ett glapp innan jag får en ny. Ha det så bra, alla, och massor av kramar (kanske snyltar jag lite tid vid sambons lap om han kan slita sig från sitt forum. )

• Betty2

Oj, nu såg jag inte din fråga innan du hann logga ut Ior... Hoppas vi snart ser dig på FL igen, sambon kan väl låna ut sin ibland i alla fall, när han duschar t ex.

Svaret är i alla fall: troligen inte. Om inte pergo gör att man får tidigare ÄL än vanligt så blir FET antagligen när han är bortrest...

• Java

Que, vad har hänt med PC:n åsnan???....den är ju sprillans. Har den fått vinterkräksjukan??

• Java
    jo, det var det nog ....kanske det skulle varit åsnan som hade "java" som nick eller??
  • pricken74

Tjoho!!! Vad glad jag blev när det pep i min mob..GRATTIS Amadea...så underbart...

Tack igen ni som grattat mig....

Svar på tråden Dansa med vargar 2