• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Fiaflopp
    Tjena tjockisar...bara jag igen
    Hoppas jag får joina er klubb snart...
  • svartaskalman

Vi väntar på dig med öppna armar FF.

Första gången det inte startar virrer i huvudet av att kallas tjockis
    Mera

• Fiaflopp

mmm jag vill bli fet om magen,behöva köpa nya större kläder,må illa,spy överallt,få hysteriska anfall...och ÄNDÅ VARA LYCKLIG

• Java

Amadea: min make är likadan, ang gardiner alltså!! "vi har ju gardiner" så säger han om allt, när jag är i köpa-nytt-tagen!!

FF: så du har blitt gullefjun nu!! det passar bra på dig . Förstår precis att du längtar efter illamående, tjockmage, trött rygg, otymlighet...etc!!! mina tummar kommer att hållas så hårt, det vet du!!!

SS: är impad över att ni gjort tröjan själv! trodde ni beställt den!! skönt att du mår som en prinsessa!! det gjorde jag med, och då kan man ju njuta av varje stund!!

• Zeke sur

Jo Java när man flyger så illa som jag gör så får man limma ihop spillrorna!!

Skulle behöva en kurs men jag har inte tid att fara ner till göteborg för att leka

• Zeke sur

Vi har haft lite kompisar här och tömt ett par flaskor rött tillen STOOORRRR smörgåstårta!!

Nu är det natti natti!!

Svar på tråden Dansa med vargar 2