• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Fröken positiv

Blev helt förskräckt när jag såg att gamla tråden var stängd. Finns det en ny under annat namn så säg till för då tar vi bort den här.

Jag är supernervös och behöver prata med er!
    Vaknade i dag av att jag svullnat upp i ansiktet. Det såg ut som om jag fått en vatteninjektion i vänster ögonlock och det högra var också svullet. Likaså såg överläppen vattenfylld ut. Har under dagen haft lite huvudvärk och illamående. Åter orolig för h-förgiftning.
    Som tur är har vi tid hos BM i em, 16.30, och den här gången ska Zeke med. Känns skönt. Har nu farit runt som en stolle och packat BB-väskan.

Detta kan bli den mest spännande dagen i mitt liv!

Fortsättning följer...

• Majblomma12

Dramatik i danstråden!

Alla tankar och tumar till er, FP.

UL-bilder finns nu i galleriet.

• Betty2

Åh en ny tråd.

FP: Nu väntar vi med spänning på en rapport... Hur gick det i dag?

...kilar in till Ior för att kolla på UL-bild!

• Fröken positiv

Rapport: Allt var bara bra. Både blodtryck och urin var perfekt, så då gör det inget att jag svullnat lite. Hon lutade mer åt en allergisk reaktion av något slag. (Kanske mot min vikarie som jag träffade idag ) Hon ville dock att jag skulle titta in nästa vecka på ytterligare en koll.

Men väskan packar jag nog inte upp i fall om att...

Nu ska jag springa in till Ior!

• Zeke sur

Inte konstigt att det blev heldött i gamla!!!!

Men det är ju alltid kul atgt se vilka som hittar till denna tråd!!!

Hoppas på många glada goa krakisar gamla som unga, nya som utslitna

• Zeke sur

Nu har jag studsat runt i lite GB och om jag missat någon så var det inte med flit!!

Mera folk i tråden!!

Fast nu utgår jag för en stund!!!
    Tjingeling!!!

• svartaskalman

Tjoho!
    Det blir en andra vers
    Självklart hänger jag på. Vill ju för allt i världen inte missa hur det går för alla goa människor

FP: läskigt att svullna så i ansiktet. Har du ont oxå? Hoppas det går över snart.
    Zeke: Bra jobbat med infon!

Kramar i mängder!

• Liten Leo

"Mossa, mossa på er alla grankottebarn!" som Nicke Lilltroll brukade säga (eller är det bara jag som minns honom...?)

Självklart vill jag också vara med här.

Har inte glömt er och tänker på er ofta, bara så mycket att göra just nu. Håller på att lära upp min ersättare så jag är helt slut när jag kommer hem och jag kan inte smita in under dagtig heller eftersom jag aldrig är ensam, buhu, buhu...

Skönt att du inte har havandeskapsf. FP. Huga, jag blev nervös ett tag.

Har varit inne hos Iors och beudrat Druvan! Supersöt!

Jag har en bild hemma på Simba med ett stort gäspande gap...

Love you all!

Puss, puss!

//LL

• Lajsa

Hej alla vänner!
    Eftersom Zeke är så gullig och springer runt med en länk så måste jag ju kika in och säga HEJ till er innan jag försvinner lika fort.
    Hoppas allt är bra med er!

kramelikram Lajsa!

Svar på tråden Dansa med vargar 2