• svartaskalman

Dansa med vargar 2

Choklad doppade gubbar kommer att göra succé FiaF!

• svartaskalman

Hej vänner!

Vill bara önska er en trevlig helg i förskott. Ska skjussa maken till tåget snart för han ska till London. Sen åker jag å vovven till Dalarna över helgen. Är sällskapsjuk, så jag åker till mammsen.

Pöss på er allesamman!

• svartaskalman

Vad trevligt med så celebert besök Amadea

• svartaskalman

Det låter hur mysigt som helst
    själv ska jag jobba till 20.15 i dag. Men i morgon är jag ledig, så hoppas att det är lika fint väder då som nu.

• svartaskalman

Men Betty! ÅÅååååå så roligt, jätte grattis! Måste rusa in å läsa allt.
    Det är ju fantastiskt!

Kram!

• svartaskalman

Hallå!

FF: Grattis i efterskott. Hoppas dagen har varit toppen. (Men vad annat kan det bli med ring-tittande?)

Orkar inte hänga här så mycket som förr, inte just nu i alla fall. Sover sååå dåligt på nätterna för tillfället. Jobba är det enda jag klarar, något så när. Sen ligger jag å flämtar på soffan tills jag orkar gå å lägga mig.
    Men det kommer att bli bättre!
    Inte en dag passerar utan att jag tänker på alla fina människor som "hänger" här, och hoppas att ni har det bra.

En stor kram till er alla! /Ss

• svartaskalman

Måste få fråga...

I torsdags då vi var på inskrivning så fick jag lämna blodprov. Inget konstigt med det.
    Men på vägen hem kände jag att jag var jätte öm och spänd i den armen där bm stack.
    Och i går morse då jag vaknade så hade jag en stor blå fläck ca 2cm snett nedanför sticket. I morse då jag vaknade så var nästan hela insidan av underarmen blå, samt lite upp på överarmen.
    Vad är det som orsakat detta? Är öm i hela underarms-muskeln.
    Har gett blod länge och aldrig varit med om något liknande. Inte ens då klasskompisarna på omvårdnad tränade på mig

Någon som varit med om ngt liknande?

• svartaskalman
    du bästa åsna!
    Gissa om armen ser jävlig ut Nu vill man inte gå utan långärmat.

Hur mås det med dig då?
  • svartaskalman

Trött??? OM!!!!
    Jag går som i en dvala under dagarna. Och inte blir sömnen bättre av att maken har tok-hosta och jag ont i halsen.

Jag kan också stolt säga att jag inte heller under den tid jag tog prover orsakat hematom. Fast jag var så grön inom yrket då.(numer är jag blå)
    Dumma bm

Tråkigt med ryggen! Måste vara påfrestande i ditt jobb oxå.Och frustrerande då(vad jag förstått)du är en brud som gärna tar i.

• svartaskalman

Men när får du svar på det? Hp alltså.
    De kan ju inte vänta in i det sista med det.

Svar på tråden Dansa med vargar 2