• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Hstintan

Jag har redan ett glas framför mig Men det har inte hjälpt än så länge.

Men det är väl bara att bita ihop och sätta igång. Jag vill ju inte jobba hela natten.

Det är nog bäst att jag sliter mig från er godingar och biter i det sura äpplet som man fick när man lovade att jobba i helgen.

Puss på er!

• Java

A: när bebi är född kan du ta ett glas rödvin! det går ju inte ut i bröstmjölken!

Vi hade champange med oss till BB, så vi firade redan samma dag!! och jävlar vad gott det var!! JEEESUS!!! tror det var det godaste glaset jag fått i hela mitt liv!! och vilken stämning det var! och lilla H låg och sov på mammas bröst och jag och N skålade och grät glädje tårar!!

kan verkligen rekommendera er att ta med en pava till BB

• Majblomma12

Kram till dig, Stintan!

Java, jo, jag vet, det är väl enda gången man har en fördel av att ha ett lågavlönat slityrke.

• Amadea

Jag glider runt här hemma med min bärbara & det trådlösa nätverket
    Kan inte ha samma ställning så länge

• Java

ior: ja, kanske det!?

stintan: heddå vännen. Ta ett glas till, och ett till, och ett till. Tillslut kommer nog krativiteten

• Majblomma12

Måste bara skryta lite: mår så oförskämt bra nu! Jag har inte ont nånstans, kroppen känns stark, jag mår inget illa, jag kan äta fulla portioner, jag har inte haft några blödningar på evigheter och jga känner mig pigg och glad!

Längtar till tisdag.

• Amadea

Härligt Åsnan
    Det är väl så det ska va. Nu kommer nog allt kännas toppen fram till ca v.39

Svar på tråden Dansa med vargar 2