• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Zeke sur

JA!!!!
    Om ni ska tvinga stackarn titta på fotboll och Hockey så JA!!!!!

Ang Buffy så är det ok!

• Majblomma12

Jag är i köket, på lättsidan och allt funkar jättebra. Mår utmärkt nu, inga blödningar och kroppen känns stark och hel igen.

Ska ansöka om HP nästa månad. Man ska inte göra det för tidigt enligt min chef, då kan FK börja tjafsa. Hoppas få det från slutet av april.

• Zeke sur

Always!!!!

Låter väl bra!! Du vill ju jobba så funkar det är det ju kanon!!

• Majblomma12

Ja, nu mår jag jättebra. Jag känner att allt är OK nu, har inga som helst problem längre. Ingen foglosssning heller, so far, så jag känner mig äntligen som frisk och priviligierad gravid.

• Fröken positiv

Vårt lilla barn kommer att bli uppfött på bröstmjölk och OS de första veckorna i sitt liv, så för att citera Galenskaparna "Den här gången ska det bli ett tennisprofs!"

• Majblomma12

Nej, nu ska man försöka göra partypingla av gravid åsna. Ha en trevlig kväll och var rädda om varandra och lill*n. KRAM

• Fröken positiv

Amadea: Det blev pampers. Pricken rekomenderade dem och man ska lita på sina kloka vänner (isynnerhet om det stämmer med de rabattkuponger man har )

• Fröken positiv

Ha det så mysigt Ior. Här blir det nog soffan, på spåret och en skål ostbågar

Svar på tråden Dansa med vargar 2