Big brother 2012

Här samlas vi som följer Big brother 2012. Vi skriver öppet om programmet och dess deltagare. Respektera varandras tycke och åsikter om allt gällande tv programmet. Välkomna ![]()

Här samlas vi som följer Big brother 2012. Vi skriver öppet om programmet och dess deltagare. Respektera varandras tycke och åsikter om allt gällande tv programmet. Välkomna ![]()
Men hon verkar extremt, extremt påfrestande. Har inte omgivningen rätt att balla ur till slut också då? Tycker att hon fick härja ganska mycket innan till slut omgivningen la sin provokativa och elaka sida tillbaka.
Jessica får ju hållas ganska mycket också.
Ja, jag tror alla kan triggas och deras negativa sidor tas fram, när det är så stora påfrestningar, och när de tagit in så pass störda människor.
De kan mycket väl vara original och annorlunda. Men är det för mycket aggressivitet och negativitet som sprids blir väl programmet inte underhållande längre va? Allting blir stört. Jag förstår om gruppen är ur balans.
Har hon fortfarande inte fått äta? På flera dagar alltså?
Gulletroll: varför märker du ord? är du lika jobbig irl? ibland måste man använda en bred pensel för att uttrycka sig, annars skulle vi aldrig kunna föra en diskussion.
Måla ska det stå, inte använda...mobilen lever sitt egna liv...
Well, hon använder bög som ett skällsord, vilket för mig är förkastligt.
I en sits med många olika människor får du känna av vad som är ok och hur långt då kan gå. Hanna W struntar i allt sånt och jag förstår att de brister.
Det kanske inte är det bästa sättet, men eftersom omständigheten är annorlunda, det är ett sk. socialt experiment kan man ju räkna med att människor har kortare stubin och det blir påfrestande. De kan inte komma undan någonstans och har inga egna regler.
Så det är ju ännu viktigare att vara lyhörd, att de reagerade som de gjorde är nog ingen förvånad över, tror inte ens Hanna W är det, hon är provocerande i sättet och med mycket folk på liten yta så smäller det.
Det må stämma att mitt liv kanske ibte är så lätt, men hur står det till med dig egentligen? tar du verkligen varenda inlägg och mening på blodiagste allvar?
Du kan inte tänka dig att även folk på fl inte väger varenda ord på guldvåg precis hela tiden?"!!?
Det känns lite som produktionen medvetet tar in instabila och provocerande människor för att det ska bli bra tv. Vilket kommer leda till att en hel del där inne inte kommer må så jättebra. För att vi tittare ska bli roade och stanna kvar!