• C h a r m a

Big brother 2012

Här samlas vi som följer Big brother 2012. Vi skriver öppet om programmet och dess deltagare. Respektera varandras tycke och åsikter om allt gällande tv programmet. Välkomna

• Svar på tråden Big brother 2012
  • Utropstecknet

Usch, Britney-Hannah framstår som mer och mer osympatiskt. Håller med Grätchen, hoppas Blogg-Hannah tar hem detta!

• Utropstecknet
    Lacey skrev 2012-03-03 01:40:34 följande:
    Tenny har gjort illa nacken förresten.

Han kommer inte tillbaka ikväll utan man tror att han kommer i morgon. Man misstänker en sträckning.

• Utropstecknet
    Utropstecknet skrev 2012-03-03 02:53:19 följande:
    Blogg-Hannah fejkknu*lar! Det började så åtminstone, nu vet jag inte riktigt.
    Med Marcello.
  • Utropstecknet

Diskussionen går het på Flashback ifall Blogg-Hannah och Marcello hade sex på riktigt eller ej. Nu ligger de i sängen och pratar, det lutar nog mot att det var fejk men man vet aldrig med Blogg-Hannah.

• snäll

Fan vad Marcello och Hannah W gosar då!? känns så osannolikt... Men ser det ju live haha. Annica då?

• Grätchen
    Utropstecknet skrev 2012-03-03 03:03:34 följande:
    Diskussionen går het på Flashback ifall Blogg-Hannah och Marcello hade sex på riktigt eller ej. Nu ligger de i sängen och pratar, det lutar nog mot att det var fejk men man vet aldrig med Blogg-Hannah.
    Jag upplevde det som fejk.
  • Utropstecknet
    Grätchen skrev 2012-03-03 03:16:24 följande:
    Jag upplevde det som fejk.
    Jag med baserat på deras samtal efteråt. Men visst verkade Marcello ganska "på", det var väl därför han slutade skeda henne? Eller är det bara jag som yrar i nattmössan måntro Flört
  • Grätchen
    Utropstecknet skrev 2012-03-03 03:21:27 följande:
    Jag med baserat på deras samtal efteråt. Men visst verkade Marcello ganska "på", det var väl därför han slutade skeda henne? Eller är det bara jag som yrar i nattmössan måntro Flört

Jag tror att han fick bånge
Svar på tråden Big brother 2012