• C h a r m a

Big brother 2012

Här samlas vi som följer Big brother 2012. Vi skriver öppet om programmet och dess deltagare. Respektera varandras tycke och åsikter om allt gällande tv programmet. Välkomna

• Svar på tråden Big brother 2012
  • Mandarina
    Grätchen skrev 2012-03-03 03:48:56 följande:
    Nää, inte riktigt.

Jag har gillat Camilla sedan start, men hon sjönk rejält då hon  var en av mobben som gormade och skrek på BloggHanna. 

Just nu vill jag se BloggHanna eller Jessica som vinnare. 

Visst Jessica är asjobbig men om man silar allt hennes prat så finns det en hel del sanningar. 
    Word.
    Läs Big Brother-bloggen www.bbdiana.se
  • Mandarina
    malin7878 skrev 2012-03-03 00:20:04 följande:
    Det förvånar mig inte ett dugg om hon har Asbergers. .
    Haha. Å där kom även den där diagnosticerings-hysetrin även in i denna tråden. Ge er för fan.

Vad hände med att alla människor i olika?
  • Mandarina
    Utropstecknet skrev 2012-03-03 01:40:24 följande:
    Usch, Britney-Hannah framstår som mer och mer osympatiskt. Håller med Grätchen, hoppas Blogg-Hannah tar hem detta!
    Hoppas jag med!!
  • Mandarina

Oj, sorry att jag spammar tråden... inte meningen. Men låg lite efter i tråden och avnsitten

• JanieJones

Hoppas det något mellan Camilla och Amandus. Känns som att de blir mysigare för var dag som går, så det är nog bara en tidsfråga. Är nästan så säker på att jag hörde kyss ljud från dem i natt när när de skulle gå och lägga sig. Huset behöver ett par Skrattande

• RocketQueen

Jag gillar Hanna W. Eller tja, mest så ogillar jag väl hur dom andra är på henne. Tänk att det ska vara så svårt att bete sig vuxet... Speciellt Sipan har jag svårt för, som har som mål att bli av med henne, hoppas han åker ut på söndag.

• Onkel Olga

Ja jädrar vilka svängningar. Trodde ju aldrig jag skulle säga det för mindre än två veckor sedan men jag hoppas verkligen att Hanna W håller sig kvar väldigt länge, även Jessica. Hanna W må ha .. ehum.. kontroversiella åsikter ... men hon är inte elak (även om hon kan säga saker som kan tas som eleka, framför allt när hon blir arg och trängd - och hur många gör inte det). Mobben som är emot henne är ju totalt övervidriga. Och fega. Hon måste ha ett järnpsyke som klarar av att vara kvar, jag skulle ha knäckts vid första löken - om inte tidigare. Jessica går mig så inåt h-e på nerverna men hon har sina ljusa stunder (även om de stunderna tar upp 2 % av hennes taltid) och hon går inte med i mobbens behandling av Hanna W. De säger att Hanna W är så taskig mot Sipan - som snor hennes cigarett ur hennes väska, som säger till joe att strypa henne och spotta i hennes hår, som sliter saker ur händerna på henne utan lyssna, som själv säger svintaskiga grejer och som hånflinar och tar varje chans han kan att få trycka till henne och få uppmuntran från de andra. De säger till joe att hon var så taskig mot honom när hon i själva verket var totalt ärlig från början och sa att hon bara ville knulla. Sen satt hon i TIMMAR och förklarade för honom, samma sak - om och om igen, på ett väldigt snällt sätt. Hon har inte varit taskig någonstans utan helt ärlig.

Ibland undrar jag om de inte fattar att det finns kameror i huset och att folk faktiskt ser allt de gör - dygnet runt.

Sipan har dessutom uttryckt sin avsky mot homosexuella och Amandus satt igår och berättade vad han tycker om tjocka människor - att om han ser någon tjockis som handlar massa onyttigt eller "moffar godis" så går han fram och säger "ska du verkligen äta det där, det är inte bra för dig".

Det är tamejfan ett skruvat gäng.

• Mandarina
    Onkel Olga skrev 2012-03-03 10:56:54 följande:
    Ja jädrar vilka svängningar. Trodde ju aldrig jag skulle säga det för mindre än två veckor sedan men jag hoppas verkligen att Hanna W håller sig kvar väldigt länge, även Jessica. Hanna W må ha .. ehum.. kontroversiella åsikter ... men hon är inte elak (även om hon kan säga saker som kan tas som eleka, framför allt när hon blir arg och trängd - och hur många gör inte det). Mobben som är emot henne är ju totalt övervidriga. Och fega. Hon måste ha ett järnpsyke som klarar av att vara kvar, jag skulle ha knäckts vid första löken - om inte tidigare. Jessica går mig så inåt h-e på nerverna men hon har sina ljusa stunder (även om de stunderna tar upp 2 % av hennes taltid) och hon går inte med i mobbens behandling av Hanna W. De säger att Hanna W är så taskig mot Sipan - som snor hennes cigarett ur hennes väska, som säger till joe att strypa henne och spotta i hennes hår, som sliter saker ur händerna på henne utan lyssna, som själv säger svintaskiga grejer och som hånflinar och tar varje chans han kan att få trycka till henne och få uppmuntran från de andra. De säger till joe att hon var så taskig mot honom när hon i själva verket var totalt ärlig från början och sa att hon bara ville knulla. Sen satt hon i TIMMAR och förklarade för honom, samma sak - om och om igen, på ett väldigt snällt sätt. Hon har inte varit taskig någonstans utan helt ärlig.

Ibland undrar jag om de inte fattar att det finns kameror i huset och att folk faktiskt ser allt de gör - dygnet runt.

Sipan har dessutom uttryckt sin avsky mot homosexuella och Amandus satt igår och berättade vad han tycker om tjocka människor - att om han ser någon tjockis som handlar massa onyttigt eller "moffar godis" så går han fram och säger "ska du verkligen äta det där, det är inte bra för dig".

Gud så bra skrivet! Håller med dig på varenda punkt!
  • fluffbabe
    Onkel Olga skrev 2012-03-03 10:56:54 följande:

Svar på tråden Big brother 2012