• C h a r m a

Big brother 2012

Här samlas vi som följer Big brother 2012. Vi skriver öppet om programmet och dess deltagare. Respektera varandras tycke och åsikter om allt gällande tv programmet. Välkomna

• Svar på tråden Big brother 2012
  • En struts
    En struts skrev 2012-03-02 23:56:40 följande:
    Tror hon var med i Paradise Hotel innan. :-/
    Nej förresten tror att jag blandar ihop henne.
  • Marled91

Såg precis att det varit lökbråk igen. Jag gillar verkligen inte blogg hanna men blir fan ledsen på att vuxna människor gör sådär? Tänker jag på lök så kommer illaluktande och stark lukt upp i mitt huvud, det är ganska nedvärderande faktiskt. Suck, Jag skulle bli så ledsen och arg om någon gjorde så mot mig spec eftersom man visat att man tog illa vid sig första gången. ( var det marcel igen?)

• Haffsorkestern
    LiamsMamma skrev 2012-03-02 23:57:57 följande:
    Någon som vet ngt om hon (Sanna) som hoppade från bron? Hon lär ju vara förlamad om hon nu lever.
    Har sett vimmelbilder av henne, hon verkar ha klarat sig bra med tanke på fallet. 
  • Lacey

Såg inte vem som la löken, men förut idag verkade Britney-Hanna sugen på att lägga mer lök i Hanna w s säng.

Sanna Redsäter verkar helt återställd.
    Hittade hennes blogg blogg.by/sannaredsater

• Lacey

Den bloggportalen hon bloggar på drivs förresten av förra årets deltagare Peter.

• Haffsorkestern
    Marled91 skrev 2012-03-03 00:01:31 följande:
    Såg precis att det varit lökbråk igen. Jag gillar verkligen inte blogg hanna men blir fan ledsen på att vuxna människor gör sådär? Tänker jag på lök så kommer illaluktande och stark lukt upp i mitt huvud, det är ganska nedvärderande faktiskt. Suck, Jag skulle bli så ledsen och arg om någon gjorde så mot mig spec eftersom man visat att man tog illa vid sig första gången. ( var det marcel igen?)
    Med tanke på hans reaktion så kan jag nog sätta en hundrig eller två på att det är han igen. 
  • Haffsorkestern

Såg nu att det var Joe. hahaha... det var ju lite komiskt! :D
    Marcel reagerade konstigt vid bråket, låg under täcket... Hmm.

• Bumman79

Hanna Widerstedt har aspergers syndrom enligt hennes kusin...

• En struts
    Lacey skrev 2012-03-03 00:08:19 följande:
    Såg inte vem som la löken, men förut idag verkade Britney-Hanna sugen på att lägga mer lök i Hanna w s säng.

Sanna Redsäter verkar helt återställd.
    Hittade hennes blogg blogg.by/sannaredsater
    Åh, vad bra, att hon repat sig. Hoppas psyket repat sig också då.

Alltså det är inte kul, att det bara är iskall osämja i BB Det är läskigt. Det kan man inte må bra i, i en sån där konstlad miljö.
Svar på tråden Big brother 2012