• C h a r m a

Big brother 2012

Här samlas vi som följer Big brother 2012. Vi skriver öppet om programmet och dess deltagare. Respektera varandras tycke och åsikter om allt gällande tv programmet. Välkomna

• Svar på tråden Big brother 2012
  • finskaflikkan
    adipose skrev 2012-03-11 22:48:45 följande:
    Alltså ANKLAGADE just Britney Hannah W för att ha gett upp? Den falska jävla fittan, det är ju deras jävla mobbing som tog ut henne.

Jävla backstabber! Kräks
  • Onkel Olga
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-03-11 22:47:33 följande:
    Jag tror att om man letar förebilder bland ett gäng mediakåta låtsasvuxna (läs BB-deltagare) är ens problem större än det går att ana.
    VI tycker olika, acceptera det.
  • Cillisen

E de så att Hanna J, Kija och Sipan är nominerade nästa vecka pga Hanna valde att lämna denna vecka?

• Eshka

Kija är skitkåt ikväll... Hon lär få dase så hon inte kan gå imorgon... hahahaha

• Onkel Olga
    Eshka skrev 2012-03-11 22:47:49 följande:
    Jag hoppas innerligt att alla inklusive mig själv som skrev och visade produktionen sin avsky mot hur de tillät Hanna W bli behandlad gör så gott vi kan nästa söndag och ringer och röstar så att han åker. 
    Jag tror att han åker nästa vecka och hoppas det. Han kommer fatta vad folk tycker om honom när han kommer ut.
  • Chazz Michael Michaels
    Onkel Olga skrev 2012-03-11 22:51:01 följande:
    VI tycker olika, acceptera det.
    Oh, spot the irony.
    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
  • sannao75
    spunge skrev 2012-03-11 22:46:18 följande:
    Kija; jag har hört att du har den där falukorven jag har letat efter!?
    *kräks*
    Ja, GUUD så barnsligt

• Onkel Olga
    Cillisen skrev 2012-03-11 22:51:32 följande:
    E de så att Hanna J, Kija och Sipan är nominerade nästa vecka pga Hanna valde att lämna denna vecka?
    Jupps.
  • DuTrorAttDuVet

ja de är faktiskt jättelika!

Svar på tråden Big brother 2012