• C h a r m a

Big brother 2012

Här samlas vi som följer Big brother 2012. Vi skriver öppet om programmet och dess deltagare. Respektera varandras tycke och åsikter om allt gällande tv programmet. Välkomna

• Svar på tråden Big brother 2012
  • Onkel Olga
    adipose skrev 2012-03-11 22:59:03 följande:
    Mina pengar är på Hanna J eller Kija.
    De verkar ju mest benägna att släppa till. Kanske båda?
    Utropstecknet skrev 2012-03-11 22:59:10 följande:
    Jag tror inte att Rodney är lika inriktad på sex denna säsong...faktiskt. Troligen kommer jag att få äta upp mina ord :p
    Vaaaa? Varför tror du inte det? Jag hoppas du får äta upp dem.
  • Snoppan
    sannao75 skrev 2012-03-11 22:59:29 följande:
    Har för mig att Rodney förra året sa att mörka tjejer inte är hans typ, men det kan ha varit nån annan

Sanna-Sonia-Madde.

Likamed He doesn´t give a fuck.  
  • lollisen

Hon är diskret den där...Kija... hahaha Shit vad avtändande!

Respektera andra för dess åsikter och att inte alla tänker likadant som du...
  • Cillisen
    Eshka skrev 2012-03-11 22:57:00 följande:
    Jag med!
    Idag tog han priset när han satt å flinade när Gry sa att mobbing inte är tillåtet och sen efteråt säga att de inte rör honom i ryggen å att Hanna får skylla sig sj. Å vilket beteende sen när Gry berättade att Hanna valt att lämna frivilligt! Usch jag mår illa!!!
  • SHAKAWKAW
    sannao75 skrev 2012-03-11 22:59:29 följande:
    Har för mig att Rodney förra året sa att mörka tjejer inte är hans typ, men det kan ha varit nån annan
    Det har du rätt i. Fast han använde ett lite, eh, sämre ord för det...

Och oj, vad Kija verkar vara tänd på honom. Det lyyyyser i ögonen på henne.
  • Grätchen
    Utropstecknet skrev 2012-03-11 22:59:10 följande:
    Jag tror inte att Rodney är lika inriktad på sex denna säsong...faktiskt. Troligen kommer jag att få äta upp mina ord :p
    Haha, vi skrev samtidigt.
  • Onkel Olga
    Grätchen skrev 2012-03-11 22:59:29 följande:
    Jag tror att han har fått knulla sjukt mycket sedan han gick ut sist- undra om han är lika kåt som förra gången?
    Jo han har knullat sjukt mycket. Men det heter väl "mycket vill ha mer"..?
  • adipose
    Onkel Olga skrev 2012-03-11 23:00:13 följande:
    De verkar ju mest benägna att släppa till. Kanske båda?

Vaaaa? Varför tror du inte det? Jag hoppas du får äta upp dem.
    Har det varit en trekant tidigare i svenska BB-huset??? {#emotions_dlg.djavulsk}
  • fluffbabe
    Cillisen skrev 2012-03-11 23:00:26 följande:
    Idag tog han priset när han satt å flinade när Gry sa att mobbing inte är tillåtet och sen efteråt säga att de inte rör honom i ryggen å att Hanna får skylla sig sj. Å vilket beteende sen när Gry berättade att Hanna valt att lämna frivilligt! Usch jag mår illa!!!
    WORD!!!
Svar på tråden Big brother 2012