• C h a r m a

Big brother 2012

Här samlas vi som följer Big brother 2012. Vi skriver öppet om programmet och dess deltagare. Respektera varandras tycke och åsikter om allt gällande tv programmet. Välkomna

• Svar på tråden Big brother 2012
  • adipose
    Onkel Olga skrev 2012-03-11 23:03:07 följande:
    Men det bästa vore ju om Kija stöter stenhårt hela kvällen - och så väljer han Hanna J framför henne.
    Jag tror jag skulle kunna dö lycklig då hehe
  • sannao75
    lollisen skrev 2012-03-11 23:00:22 följande:
    Hon är diskret den där...Kija... hahaha Shit vad avtändande!
    Men Hanna W var jätte diskret med killar?? lol
  • Eshka
    Cillisen skrev 2012-03-11 23:00:26 följande:
    Idag tog han priset när han satt å flinade när Gry sa att mobbing inte är tillåtet och sen efteråt säga att de inte rör honom i ryggen å att Hanna får skylla sig sj. Å vilket beteende sen när Gry berättade att Hanna valt att lämna frivilligt! Usch jag mår illa!!!
    Ja alltså jag tyckte det var fruktansvärt när han ställde sig upp och bara "yes, yes, yes" när Gry meddelade att Hanna W skulle lämna.. Usch han är helt jälva empatilös!
  • Cillisen

Nu mår Sipan dåligt över att de va mobbing av Hanna. Men han tror att tittarna förstår deras bråk men inte att alla var emot henne...

• Onkel Olga

Sipan säger att HW får skylla sig själv, att det var hennes eget fel att alla var emot henne - men att det blev mobbing, det mår han dåligt av.

Jo det märks.

• 3 barns mamma

Haha roddan lär göra någonting första natten! Har inte alls varit mkt sex akter i huset men har sätt föööör mkt lättklädda människor

• lollisen
    sannao75 skrev 2012-03-11 23:04:10 följande:
    Men Hanna W var jätte diskret med killar?? lol
    Hon tog för sig istället för att sitta å tråna som en fjortis.
    Respektera andra för dess åsikter och att inte alla tänker likadant som du...
  • Eshka
    Onkel Olga skrev 2012-03-11 23:03:07 följande:
    Men det bästa vore ju om Kija stöter stenhårt hela kvällen - och så väljer han Hanna J framför henne.
    Hahha... Alltså det är rätt patetiskt hur Kija håller på alla redan..
  • fluffbabe
    Cillisen skrev 2012-03-11 23:04:41 följande:
    Nu mår Sipan dåligt över att de va mobbing av Hanna. Men han tror att tittarna förstår deras bråk men inte att alla var emot henne...
    Eh...va?! För det var så kärleksfullt av honom att studsa av glädje och vråla YES YES YES!! när han fick reda på att hon skulle gå? Aaaargh!
  • sannao75
    DuTrorAttDuVet skrev 2012-03-11 22:59:41 följande:
    Huruvida du är från Örebro eller känner Sipan personligen? :) Du har blivit tillfrågad 5 ggr :D
    Nej på båda. Jag har aldrig förvarat Sipan och har sagt många gånger nu att det han har gjort är inte OK.
Svar på tråden Big brother 2012