Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Tack för svaret! Det ska nog gå bra ändå hoppas jag :) nu längtar man bara tills det är dax för sprayning!
Tack för svaret! Det ska nog gå bra ändå hoppas jag :) nu längtar man bara tills det är dax för sprayning!
Är det sprayningen du blir dålig av? Får se hur man reagerar på allt, är första gången för mig. Jag tänkte göra ultraljudet på hemorten bor en bra bit från Malmö!
Libra- hur förvarar du dina mediciner? Jag har gonal f + ovirelle i kylskåpet och synarela och crinone i rumstemperatur, är det rätt?
Libra- hur går det med sprayningen? Några biverkningar? Snart så börjar jag också ca 1 v kvar!!
Hej allihopa! Då var det dax för spraystart i morgon med synarel!! Äntligen ska behandlingen börja... Hade tänkt ta sprayet 6.30 14.30 22.30 vad tror ni om dessa tiderna, blir nog bra fördelat på dygnet!
Ok ja då är mina nästan samma som dina! Läste att du fått tid för sprutstart. Jag trodde man fick det nästan direkt när mensen kommit eller har det med tid för äggplocket att göra?
Libra- ok. Jag sattes också upp v 15 på äggplock. Men man får väl se hur allt klaffar när man väl kommer dit:)
Äter era män några vitaminer??Min gör inte det, dom sanningen om det på kliniken.
Sa inget om det på kliniken skulle det stå:) ok då får jag åka till Apoteket och köpa lite till mannen också!
Vet ej vad som är bra om mannen har väldigt få spermier?