Lyndi skrev 2012-03-06 17:05:07 följande:
tattines Fast då baserar du ju din åsikt på andras åsikter. Man behöver inte tycka om CM's träning, men man borde ju iallafall skaffa sig en egen uppfattning och inte påverkas av vad andra tycker.
Vet inte om jag var otydlig eller om du hade svårt att förstå mitt inlägg.
Jag baserar INTE mina åsikter på andras åsikter. Det jag skrev var att jag inte själv sett CM använda sig utav dessa metoder utan att jag fått berättat från personer att han använder dem. Precis som jag skrev är det just därför jag inte tittar, jag har hört att han använder sig av dessa vilket JAG, oavsett vad andra tycker, är fel, onödigt och absolut inte nödvändigt. Folk har berättat, jag har mina åsikter angående det, jag tittar därför inte på honom.
Förstod du nu? :)
Jag vet att jag skrev att jag googlade på det och läste att flera uttryckt sina åsikter om detta och det kanske var där du missförstod mig. Jag menade inte att mina åsikter kom ur de åsikter jag läste utan ville bara poängtera att det var flera som skrivit om och sett honom använda dessa eftersom jag inte gjort det själv. Ville bara förtydliga att jag inte hört det från en enda person utan av flera och att jag på det viset antog att det var sant utan att själv ha sett det.
Om du kände mig hade du vetat att är det något jag gör så är det att definitivt bilda mig en egen uppfattning om saker och ting och mina åsikter står jag för även om jag är ensam om dem i hela världen ;)