• Fluppidupp

Estelle Silvia Eva Mary Prinsessan

Så nu är det tillkannagivet, den nya prinsessan är hertiginna av östergötland och ska heta Estelle Silvia Eva Mary.
    Estelle är tilltalsnamnet.

Vad tycker alla på familjeliv? 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-24 11:42
    Eva ska tydligen stavas med W, så Ewa.

• Svar på tråden Estelle Silvia Eva Mary Prinsessan
  • Ebba Caroline
    neeext skrev 2012-02-25 16:57:42 följande:
    Jag har aldrig tidigare tänkt på hur Bra Carl Philip ser ut!? Han ser faktiskt jättebra ut

Har är grymt snygg
  • snöflingan84
    Bina86 skrev 2012-02-24 12:43:47 följande:
    Jag är typ i upplösningstillstånd då vi har BF om drygt 3 veckor och haft jättesvårt att hitta en namn och för typ 2 veckor sedan bestämde vi oss för Estelle (som är väldigt ovanligt i Sverige) och så blir det så här. Rätt otippat kan man ju lugnt säga. Jag vill bara gråta! FAN också så känner jag!!!!
    Å, ångest. Vad irriterande. Men gillar ni namnet så kanske det kan bli ett andranamn.
  • Ebba Caroline
    snöflingan84 skrev 2012-02-25 20:13:00 följande:
    Å, ångest. Vad irriterande. Men gillar ni namnet så kanske det kan bli ett andranamn.

Varför kan de inte ha det som första namn??
  • Ebba Caroline
    Bina86 skrev 2012-02-24 12:43:47 följande:
    Jag är typ i upplösningstillstånd då vi har BF om drygt 3 veckor och haft jättesvårt att hitta en namn och för typ 2 veckor sedan bestämde vi oss för Estelle (som är väldigt ovanligt i Sverige) och så blir det så här. Rätt otippat kan man ju lugnt säga. Jag vill bara gråta! FAN också så känner jag!!!!

Varför vill du bara gråta??? Bara för att de har gett sin prinsessa namnet Estelle så är ju inte det namnet förbjudet för alla andra bliva tjejer...
  • Jagsjälv
    Jag har aldrig tidigare tänkt på hur Bra Carl Philip ser ut!? Han ser faktiskt jättebra ut
    Not!
  • snöflingan84
    Bina86 skrev 2012-02-24 12:50:41 följande:
    Nej det går bara inte. Jag vill ha lite mer unika namn till mina barn och då kan hon inte heta samma sak som Sveriges nästa kronprinsessa. Vi har pratat mycket om Kira så det får nog bli det istället. Det blir bra det med men jag blev så chockad!
    Kira är ju jättefint, Varför inte Kira Estelle, med Kira som tiltalsnamn.
  • Mortilla

Tycker det var modigt av de att välja ett namn, flera tom som inte är speciellt kungliga. hejar på de och tycker att Estelle är ett fint men ovanligt namn. Verkligen kul att de vågade sticka ut lite speciellt som Daniel stackaren verkar ha blivit övertalad att ha den där fula slaimiga brats/backslick frisyren Usch !

• FridaKarin
    han är sjukt snygg. Har han varit länge :)
Svar på tråden Estelle Silvia Eva Mary Prinsessan