• Xmag

Ärliga nätdejtingstråden!

Så nummer 13 kan vara ett lyckonummer! Grattis!

• Xmag

Måste säga att jag är lite förvånad hur trevliga och normala (de jag haft kontakt med) på HP under dessa dagar har varit. Med tanke på vad jag hört här samt min erfarenhet från Badoo så förväntade jag mig lite mer "udda" utbud. Visserligen har jag sett några konstiga profiler men jag har inte kontaktat dem och de har inte kontaktat mig. Nu när jag är medlem så skall jag vid tillfälle kolla runt lite och se vad som finns. Mer av nyfikenhet. I första hand lägger jag min tid på de kontakter jag redan fått.

• Xmag

Ja, och jag hade ju inte tänkt dejta eller ens maila utan bara titta lite... :). Känner mig plötsligt lite annorlunda då jag han med att gå på 9 nätdejter bara under de tre månaderna jag var med och då var jag ändå bortrest på semester och kunde inte dejta en stor del av tiden....Inte undra på att jag kände mig lite sliten....

• Xmag
    Anton Chigurh skrev 2012-10-26 21:54:11 följande:
    Jag är imponerad. På riktigt. Jag gillar dom. Mycket. Du är fan bra, modesto. Riktigt jävla bra.
    Håller med! Förlåt Modesto man jag glömde säga det. Men nu säger jag det! Imponerad av kvaliteten!
  • Xmag
    modesto skrev 2012-10-26 20:23:38 följande:
    oseriösa KVINNOR!!! har aldrig hört talas om sånt
    Finns lika många som män! Men dåliga kvinnor är inte det sämsta... =)
  • Xmag
    modesto skrev 2012-10-26 12:30:26 följande:
    nr4. använd lite fantasi, vad skulle ni gilla att GÖRA? När man gör någonting är man mindre nervös och slipper stirra på varandra. Man behöver inte prata hela tiden och slipper obekväm tystnad.
    Man kan gå på en konstutställning, även om man inte gillar konst, modern konst är ofta kul, man kan diskutera och skratta efterår.
    ett museum efter gemensamt val.
    sightseening eller utflykt, spökvandning eller en gammal kyrkogård på natten (hag hade en massa dejter på kyrkogård)
    sporta tillsammans
    www.alltomstockholm.se/start/article3329069.a...#xtor=AD-500-[alltomstockholm]-[]-[Textlank]-[afto nbladet]-[]-[]
    osv
    Spökvandring är jättekul. Kan bli lite kallt på vintern och då kan det vara mysigt att hålla om någon... Dock är det så att det inte ges direkt mycket tillfälle att talas vid eftersom guiden pratar hela tiden. Så jag skulle inte rekommendera det som en första träff. Det tar ju ett tag också och man kanske inte har något naturligt sätt att ta sig ur om man skulle vilja. Men som andra dejt, kul! Själv har jag bokat in en museedejt för första gången. Tror det kan vara ett bra ställe att gå på. Det lär alltid finnas nåt att prata om. Verkar vara en trevlig tjej också. Vågar inte skriva så mycket detaljer här eftersom jag inte är helt anonym...
    En lite kul sak i sammanhangen är att jag just haft kontakt på HP med Alexandra från singelspring som nämns i länken ovan. Det tänkte jag vara med på så fort schemat tillåter. Ser det inte så mycket som en dejtingmöjlighet men som en rolig träningsform där man kan lära känna lite folk (i alla fall träffa dem) i verkliga livet vilket jag föredrar.   
  • Xmag

Nu sitter jag här på lördagsförmiddagen och läser alla inlägg. Vilken skön fredagsstämning det var i tråden? Flirtar, musik och god stämning!

• Xmag

Har nog gått på det äldsta tricket i boken. Fick ett mail på HP som började med "Sv:" då tror man ju att man mailat med personen förut. Men jag är ju så pass ny där att det gick att avslöja. Jag mailade ändå ett svar. För så länge det håller sig på en timlig nivå försöker jag svara på alla mail. Flirtar däremot blir det lite du och så med...

• Xmag

Trodde att det bara var killar som körde med sånna tricks :)

• Xmag

Skönt att höra art fler tycker att det är stressande. Tror det är bra taktik att gå med ett kort tag och sedan gå ur och arbeta med de kontakter man har.

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!