Ärliga nätdejtingstråden!
Så nummer 13 kan vara ett lyckonummer! Grattis!
Så nummer 13 kan vara ett lyckonummer! Grattis!
Måste säga att jag är lite förvånad hur trevliga och normala (de jag haft kontakt med) på HP under dessa dagar har varit. Med tanke på vad jag hört här samt min erfarenhet från Badoo så förväntade jag mig lite mer "udda" utbud. Visserligen har jag sett några konstiga profiler men jag har inte kontaktat dem och de har inte kontaktat mig. Nu när jag är medlem så skall jag vid tillfälle kolla runt lite och se vad som finns. Mer av nyfikenhet. I första hand lägger jag min tid på de kontakter jag redan fått.
Ja, och jag hade ju inte tänkt dejta eller ens maila utan bara titta lite... :). Känner mig plötsligt lite annorlunda då jag han med att gå på 9 nätdejter bara under de tre månaderna jag var med och då var jag ändå bortrest på semester och kunde inte dejta en stor del av tiden....Inte undra på att jag kände mig lite sliten....
Nu sitter jag här på lördagsförmiddagen och läser alla inlägg. Vilken skön fredagsstämning det var i tråden? Flirtar, musik och god stämning!
Har nog gått på det äldsta tricket i boken. Fick ett mail på HP som började med "Sv:" då tror man ju att man mailat med personen förut. Men jag är ju så pass ny där att det gick att avslöja. Jag mailade ändå ett svar. För så länge det håller sig på en timlig nivå försöker jag svara på alla mail. Flirtar däremot blir det lite du och så med...
Trodde att det bara var killar som körde med sånna tricks :)
Skönt att höra art fler tycker att det är stressande. Tror det är bra taktik att gå med ett kort tag och sedan gå ur och arbeta med de kontakter man har.