Ärliga nätdejtingstråden!
Oj vilken uppdelning...33-åring och jag som haft sådana vilda ekonomidiskussioner...:)
Tavelkrok, Du nämnde att det var hyfs att svara på mailen. Men jag struntade i att svara på mail som jag fick för jag hade redan flera kontakter att maila med och när det då kom ett nytt mail från någon ny som kanske inte verkade superintressant så struntade jag i att svara. I början däremot svarade jag alla men jag tyckte det kändes som ett stressmoment när man också hade mail från de man redan hade kontakt med. Skulle samma person ha mailat när man inte hade kontakt med en massa andra så skulle man kanske ha svarat. Så det kan också vara mycket beroende på timingen. Lite som när en telefonförsäljare ringer, sitter du och äter dissas försäljaren direkt. Sitter du ensam och har inget att göra kanske du köper nåt.... Min upplevelse var att jag hade fullt upp med att svara på mail och med mina kontakter jag mailade med att jag ytterst sällan mailade någon själv. I början fick jag inga svar men på slutet fick jag svar från ganska många och då mailade jag ändå de som var riktiga pinglor :) men som verkade ha något bakom pannbenet också. Dvs inte bimbotjejetna med putmunnarna och proffstagna bilder eller de som tagit bild på sig själv med mobilen i badrummet... Men man fick vara rätt kreativ men ärlig när man skrev breven upptäckte jag. Nu gillar jag att skriva så det var bara kul. Fast de första mailen var korta och handlade inte om mig utan om dem och inte uppenbara frågor utan lite mer långsökta. Man får helt enkelt pröva sig fram och inget fungerade på alla tjejer. Jag fick ofta höra att mina mail var annorlunda mot de övriga som de fick. Sen underlättade det om man har några bra bilder. Det är viktigt för många.