Ärliga nätdejtingstråden!
Så det gäller att man inte har syrran eller en inneboende av motsatt kön... Hittar man något konstigt så bör man fråga innan man drar några slutsatser.
Så det gäller att man inte har syrran eller en inneboende av motsatt kön... Hittar man något konstigt så bör man fråga innan man drar några slutsatser.
Lite lustigt detta. Hör många kvinnor här beklaga sig över att unga killar jagar dem. Men själv har jag mycket besök och kontakter av äldre kvinnor. Så uppenbarligen verkar det finnas en hel del kvinnor som gillar yngre killar också (och då menar jag yngre än de är själva, jag är ändå 45 så nån ungdom är jag ju inte. Men rätt många 50+ blir man kontaktad av).
Hur gör ni på dejtingsidorna? Jag har nästan bara haft kontakt med kvinnor som kontaktat mig. Några få kontakter har varit initierade av mig. Men hur gör ni för att hitta någon att kontakta? Använder ni någon sökfunktion/Matchning med några kriterier som ni tycker är viktiga och sen läser igenom ett antal profiler? Eller surfar ni runt bland bilder och sen läser profiler?
Man måste absolut inte vara vältränad för singelspring. Vissa går runt andra joggar och några få löper. Det är så pass många att det blir olika klungor och man vill ju kunna prata även under själva löpningen. Ingen risk att du blir ifrånsprungen. Man vill ju inte vara ensam i täten heller, då kan man lika gärna springa ensam. När det gäller löpning så rekommenderar min PT att man skall ta rygg på en tjej när man springer lopp. Inte för utsiktens skull, utan för att tjejer oftare håller ett jämt tempo. Min rekommendation för singelspring är liknande fast se till att hänga på nån trevlig och springa jämsides...
50 min är helt OK. Där låg jag fram till i år. Jag ligger några minuter under vid lopp nu men har som vision/mål 45 nästa säsong vilket kräver lite mer träning. Jag springer i stort sett bara en gång i veckan och tänkte öka på det lite i vår. Men singelspring räknar jag inte som träning för att förbättra sin tid direkt. Nu på hösten/vintern tränar jag inte löpning så seriöst heller så då passar singelspring bra. Man kanske kan hitta nån att träna lite hårdare med där. Alla verkar ju vara intresserade av löpning.
Bra val. Uthållighet i stället för snabbhet...
Alltid lika svårt med kommunikationen. Varför skall det behöva vara så svårt egentligen. Man borde bara kunna fråga rakt ut egentligen. Men det gör jag ju inte ens jag själv. Fast är kanske detta spel trots allt viktigt i hur vi människor blir ihop? Man känner sig liite trevande för utan att blotta sig. På sätt och vis är det ju en förhandling. Känns lite osannolikt att man på ett ganska tidigt stadium säga "skall vi bli ihop?" och så är man "all in" så att säga.