• Anonym

Stånd under dans

Vad anser ni om killar som får stånd när dom dansar med er

Vi utgår i från att det är en okänd kille. 

• Svar på tråden Stånd under dans
  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (Creepy) skrev 2012-02-28 11:20:55 följande:
    Vänta här nu... Du förutsätter att dans= attraktion? Ja, då är det ju inte konstigt att vissa män, som bara kan tänka med det de har mellan benen, tycker att det är okej att låta tjejen känna av deras pojkpek.
    Ge dig nu bruden; Jag är inte kille och inte lesbisk. Bara för att jag uppskattar killar för att de är just killar betyder inte det att det är jag som har en skruv lös utan du. 

Han skrev om det finns någon form attraktion, har du aldrig känt att du blivit sexuellt upphetsad under en dans, med en kille? 
  • Anonym (Man)
    Anonym (Creepy) skrev 2012-02-28 11:17:20 följande:
    Det är snarare mer ovanligt än vad du vill tro att män får stånd ute bland folk utan att dölja det. Din jämförelse med amning är fortfarande fantastisk.
    Hallå. Jag är faktiskt man. Det är mycket vanligare än man tror att man får stånd ute. Tror du mig inte så fråga en sjuksköterska, läkare eller vem som helst.

Grejen är den att 9 fall av 10 som man får stånd så märker inte omgivningen det överhuvudtaget. Det är inte så att det syns tydligt om man blir hård eller ej. Är byxorna man har på sig bara något pösiga så märks det inte ens alls. I värsta fall något större bula.

En kille har stånd i genomsnitt 6 ggr i sömnen också.

Vad är det som får dig att tro att killen väljer när han ska få stånd eller ej? Att man kan kontrollera det?
    Kontrollerar du när du blir våt?
  • Anonym (Creepy)
    Anonym (Tjejen) skrev 2012-02-28 11:25:34 följande:
    Ge dig nu bruden; Jag är inte kille och inte lesbisk. Bara för att jag uppskattar killar för att de är just killar betyder inte det att det är jag som har en skruv lös utan du.  Han skrev om det finns någon form attraktion, har du aldrig känt att du blivit sexuellt upphetsad under en dans, med en kille? 

Du skrev att du hade tjej, hur ska man annars tolka det? Och nej, han skrev inte OM det finns en attraktion, han skrev att dans förutsätter attraktion.
  • Anonym (Tjejen)
    MikNis skrev 2012-02-28 11:10:32 följande:
    Om vi håller oss till sakfrågan

Vi pratar som sexuell attraktion under dans.
    Ute på krogen.
    Att två personer dansar och håller om varandra bara det tyder på att det finns någon form attraktion mellan dessa personer.
    Och väljer de sedan att dansa så nära att ett evt stånd kan kännas
    tja då kan man välja att bortse ifrån det och fortsätta dansen eller om man uppskattar det.
    Visa sin uppskattning på ett lämpligt sätt.

Till Creepy
    Vi Pratar om sexuell attraktion under dansen skriver killen.
    Jag menar att jag är tjej inte att jag har tjej,

• MikNis
    Anonym (Creepy) skrev 2012-02-28 11:20:55 följande:
    Vänta här nu... Du förutsätter att dans= attraktion? Ja, då är det ju inte konstigt att vissa män, som bara kan tänka med det de har mellan benen, tycker att det är okej att låta tjejen känna av deras pojkpek.
    Jag skulle inte vilja ha något att göra med en tjej som reagerar negativt på att en man  får stånd under de situationer jag har beskrivit.

Jag tvivlar på att en sådan person har förmåga att uppskatta attraktion och ömhet.
  • Anonym (Creepy)
    Anonym (Man) skrev 2012-02-28 11:27:07 följande:
    Hallå. Jag är faktiskt man. Det är mycket vanligare än man tror att man får stånd ute. Tror du mig inte så fråga en sjuksköterska, läkare eller vem som helst. Grejen är den att 9 fall av 10 som man får stånd så märker inte omgivningen det överhuvudtaget. Det är inte så att det syns tydligt om man blir hård eller ej. Är byxorna man har på sig bara något pösiga så märks det inte ens alls. I värsta fall något större bula. En kille har stånd i genomsnitt 6 ggr i sömnen också. Vad är det som får dig att tro att killen väljer när han ska få stånd eller ej? Att man kan kontrollera det? Kontrollerar du när du blir våt?

Endera läser du inte vad jag skriver, eller så har du andra problem. Jag tror på båda alternativen.
  • MikNis
    Anonym (Man) skrev 2012-02-28 11:27:07 följande:
    Hallå. Jag är faktiskt man. Det är mycket vanligare än man tror att man får stånd ute. Tror du mig inte så fråga en sjuksköterska, läkare eller vem som helst.

Grejen är den att 9 fall av 10 som man får stånd så märker inte omgivningen det överhuvudtaget. Det är inte så att det syns tydligt om man blir hård eller ej. Är byxorna man har på sig bara något pösiga så märks det inte ens alls. I värsta fall något större bula.

En kille har stånd i genomsnitt 6 ggr i sömnen också.

Vad är det som får dig att tro att killen väljer när han ska få stånd eller ej? Att man kan kontrollera det?
    Kontrollerar du när du blir våt?
    Det beror hur stor "den" är

När jag har nämnt dans i mina inläg då har jag syftat på så tät dans att partnern känt den 
  • Anonym (Creepy)
    MikNis skrev 2012-02-28 11:32:32 följande:
    Jag skulle inte vilja ha något att göra med en tjej som reagerar negativt på att en man  får stånd under de situationer jag har beskrivit. Jag tvivlar på att en sådan person har förmåga att uppskatta attraktion och ömhet.

Du lär få problem när du träffar kvinnor på riktigt.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Creepy) skrev 2012-02-28 11:33:32 följande:
    Endera läser du inte vad jag skriver, eller så har du andra problem. Jag tror på båda alternativen.
    Vad är det du vill få fram?

T.ex. amning visar man också naken hud det gör man inte vid stånd. Det blir bara en större bula.
    Så jag skulle också hålla mig borta från tjejer som har problem med det naturligaste som finns stånd på en kille.
  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (Creepy) skrev 2012-02-28 11:35:13 följande:
    Du lär få problem när du träffar kvinnor på riktigt.
    Du skulle behöva ett riktigt jävla knull så du inte var så jävla sur
Svar på tråden Stånd under dans