• Anonym

Stånd under dans

Vad anser ni om killar som får stånd när dom dansar med er

Vi utgår i från att det är en okänd kille. 

• Svar på tråden Stånd under dans
  • Anonym (Creepy)
    Anonym (Man) skrev 2012-02-28 11:44:24 följande:
    Mm, faktiskt. Just nu försöker hon bara attackera med personliga påhopp för att hon inte har några andra vettiga argument kvar. :) Tycker synd om Creepy. Gå ut och skaffa dig ett ligg, eller gör nåt roligt istället.

Åh...lilla gubben. Blev det för jobbigt med verkligheten?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Creepy) skrev 2012-02-28 11:43:38 följande:
    Vad har du med det att göra? Behöver du runkmaterial?
    Nejdå. Det är för att om du blir sur på killar som har stånd, om det ska vara rättvist kan väl killar få bli sur på tjejer när de blir våta då?

Sen så tror du att killar kan kontrollera stånd, men om du tänker efter så kan inte tjejer heller kontrollera lika lätt när man blir våt. Det är samma sak. För att visa på att man inte kan kontrollera ståndet.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Creepy) skrev 2012-02-28 11:45:37 följande:
    Åh...lilla gubben. Blev det för jobbigt med verkligheten?
    Mm. det är jääääätttee jobbigt.. Jag bara ligger o gråter här. ;)

Comon... *bara ler och småskrattar*
  • Anonym (Creepy)
    Anonym (Man) skrev 2012-02-28 11:45:37 följande:
    Nejdå. Det är för att om du blir sur på killar som har stånd, om det ska vara rättvist kan väl killar få bli sur på tjejer när de blir våta då? Sen så tror du att killar kan kontrollera stånd, men om du tänker efter så kan inte tjejer heller kontrollera lika lätt när man blir våt. Det är samma sak. För att visa på att man inte kan kontrollera ståndet.

Du kan verkligen inte sluta med icke-diskussionen? Det är vad du gör när du får stånd som är frågan. Du verkar tro att alla kvinnor uppskattar det. Jag försöker berätta för dig att de flesta tycker att du är ett äckel om du inte försöker dölja det.
  • MikNis
    Anonym (Creepy) skrev 2012-02-28 11:49:14 följande:
    Du kan verkligen inte sluta med icke-diskussionen? Det är vad du gör när du får stånd som är frågan. Du verkar tro att alla kvinnor uppskattar det. Jag försöker berätta för dig att de flesta tycker att du är ett äckel om du inte försöker dölja det.
    Vad har du för bevis att kvinnor tycker det  ?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Creepy) skrev 2012-02-28 11:49:14 följande:
    Vad jag gör. Hmm. Jag gör inget speciellt mer än oftast tycker det är pinsamt själv. Vad folk tycker skiter jag i, varken bryr mig eller inte. Jag har fått stånd so what.

Och de flesta tycker inte alls det är äckligt är nog bara i ditt huvud. De flesta märker det inte ens om jag har det. Om bulan ökar nån centimeter eller ej, ser ut bara som att jag hade ett större paket från början.

Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra annorlunda.
  • Anonym (Man)

Att tillägga så är det faktiskt de ggr man inte gör något som det inte märks. Om man försöker dölja eller bete sig annorlunda då lägger folk märke till att det är något ovanligt.

• Anonym (Man)

Sen undrar jag verkligen vad du skulle säga om jag skulle komma fram till dig och säga. Fy vad äckligt du är våt och blivit upphetsad. Fy.

• Anonym (Creepy)
    MikNis skrev 2012-02-28 11:51:47 följande:
    Vad har du för bevis att kvinnor tycker det  ?

Inga egentliga bevis, bara min kvinnliga bekantskapskrets. Vad har du för bevis att dans förutsätter attraktion? Att kvinnor uppskattar att män har stånd när de dansar?
Svar på tråden Stånd under dans