• Anonym

Stånd under dans

Vad anser ni om killar som får stånd när dom dansar med er

Vi utgår i från att det är en okänd kille. 

• Svar på tråden Stånd under dans
  • Anonym (Creepy)
    MikNis skrev 2012-02-28 11:55:40 följande:
    Här ser man ett exempel  

Jag förstår att i din fantasi så fungerar det alltid så där.
  • Anonym (Man)

Uppskattar eller ej. Det är så män fungerar.

• Anonym (Creepy)
    Anonym (Man) skrev 2012-02-28 11:55:30 följande:
    Sen undrar jag verkligen vad du skulle säga om jag skulle komma fram till dig och säga. Fy vad äckligt du är våt och blivit upphetsad. Fy.

Och hur skulle du märka det menar du?
  • MikNis
    Anonym (Creepy) skrev 2012-02-28 11:55:55 följande:
    Inga egentliga bevis, bara min kvinnliga bekantskapskrets. Vad har du för bevis att dans förutsätter attraktion? Att kvinnor uppskattar att män har stånd när de dansar?
    Koncept med att dansa är att skapa kontakt, och i synnerhet om det är ute på krogen

Du har dina åsikter, det är också ganska troligt att din bekantskapskrets har en liknande uppfattning.

• Anonym (Man)
    Anonym (Creepy) skrev 2012-02-28 11:58:30 följande:
    Och hur skulle du märka det menar du?
    Om jag märkte det. Eller tjejen sa det och jag råkade höra det. Eller sätter hon beter sig på så att jag uppfattar att hon är upphetsad.

Asså tänker vi sen nattklubbar. Asså du måste vara bra mansmobbande person om du menar att alla tjejer ska få möjligheten att bli upphetsade men inga killar ska få bli upphetsade. Är det rättvist?
  • Anonym (Man)

Det säger väl sig självt att om man t.ex. är ute nånstans att en kille får stånd om han blir upphetsad. Thats life!! Det är så vi människor fungerar. Inte konstigare än så.

• Anonym (Man)

Lika naturligt som en ammande mamma.

• Anonym (Creepy)
    MikNis skrev 2012-02-28 12:00:42 följande:
    Koncept med att dansa är att skapa kontakt, och i synnerhet om det är ute på krogen Du har dina åsikter, det är också ganska troligt att din bekantskapskrets har en liknande uppfattning.  

Märkligt. Jag dansar för att jag tycker att det är kul att dansa.
  • Anonym (Creepy)
    Anonym (Man) skrev 2012-02-28 12:00:51 följande:
    Om jag märkte det. Eller tjejen sa det och jag råkade höra det. Eller sätter hon beter sig på så att jag uppfattar att hon är upphetsad. Asså tänker vi sen nattklubbar. Asså du måste vara bra mansmobbande person om du menar att alla tjejer ska få möjligheten att bli upphetsade men inga killar ska få bli upphetsade. Är det rättvist?

Helt otroligt. Du får bli hur upphetad du vill. Det är vad du sedan gör med det som visar om du är normal eller ett äckel.
  • Anonym (Man)

Ibland blir tjejer kåta av ingen anledning alls. Ska vi mobba dem för det? Nej tycker jag inte.

Ibland blir killar kåta av ingen anledning alls. Ska vi mobba dem för det? Nej tycker jag inte, men tycker Creepy.

Ehh. Vad är fel i den här bilden.

Sen kan ju det vara så att killen tycker om den tjej han tittar på helt enkelt. Vad är det för fel med det? Killar funkar så att man får stånd om man blir upphetsad.

Jag undrar verkligen om du mobbar folk som bara har en stor snopp så det blir ett stort paket mellan benen. Är det deras fel det också??

Orkar inte dalta mer med dig, hoppas du får ett lyckligt liv och hittar nån kille som kan vara med dig utan att någonsin få stånd.

Svar på tråden Stånd under dans